Av mit hjerte :-( single 10 dage før termin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.365 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Anonym trådstarter

Så blev jeg single 10 dage før min termin.  Og AV hvor har jeg dog ondt i hjertet. Jeg trænger til en god veninde eller noget der bare kunne være hos mig, og støtte mig lidt. Men jeg bor langt væk fra allesammen, så det ikke bare sådan lige at kører ud til dem. Slet ikke når jeg er så langt henne i min graviditet. 

Har i nogle gode råd, til kærestesorger? For det her gør da bare ubeskrivelig ondt indeni. Jeg vil så gerne bare nyde mine sidste dage i min graviditet og være lykkelig og glad. 

Men lige nu er jeg på INGEN måder lykkelig eller glad! Kan ikke glæde mig over så meget lige nu.  Hjæææælp piger! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

MyLove E

Jeg ved ikke hvad jeg siger. Men vil gerne give dig en masse knus

Anmeld

26. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Så blev jeg single 10 dage før min termin.  Og AV hvor har jeg dog ondt i hjertet. Jeg trænger til en god veninde eller noget der bare kunne være hos mig, og støtte mig lidt. Men jeg bor langt væk fra allesammen, så det ikke bare sådan lige at kører ud til dem. Slet ikke når jeg er så langt henne i min graviditet. 

Har i nogle gode råd, til kærestesorger? For det her gør da bare ubeskrivelig ondt indeni. Jeg vil så gerne bare nyde mine sidste dage i min graviditet og være lykkelig og glad. 

Men lige nu er jeg på INGEN måder lykkelig eller glad! Kan ikke glæde mig over så meget lige nu.  Hjæææælp piger! 

åh stakkels dig. Sikke dog noget, og så 10 dage før termin.

Har ingen gode råd, desværre.

Men sender dig et

Håber du glemmer alt om kærestesorger når du om ca. 10 dage ser din store kærlighed ligge i dine arme

Anmeld

26. april 2012

MortilElias2010

Græd, græd og græd når du er ked af det. Bliv sur og vred når du er sur og vred, skæld ud når du har behov for at sætte ord på det, skriv det ned og vigtigst af alt pas på baby alt imens. 

Hvad skyldtes bruddet? 

Og hvor bor du, hvilken landsdel?

Anmeld

26. april 2012

Kongmulle

F*ck hvor må det være nederen. Havde du slet ikke set det komme?

Anmeld

26. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Øvvvvvvvv!!

Hvor bor du henne, for hvis du har brug for at snakke og du bor i nærheden skal du være velkommen!

Anmeld

26. april 2012

Steph12

Åh den stakkel kram til dig.

Anmeld

26. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

årh kæmpe  til dig

Anmeld

26. april 2012

MortilCilas

Ville ikke smutte uden en
men som en af de andre skriver, giv dig selv lov til at græde og være sur!

Hvor bor du henne af?

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Græd, græd og græd når du er ked af det. Bliv sur og vred når du er sur og vred, skæld ud når du har behov for at sætte ord på det, skriv det ned og vigtigst af alt pas på baby alt imens. 

Hvad skyldtes bruddet? 

Og hvor bor du, hvilken landsdel?

Vi har haft det godt, det sidste halve år. Vi har kun haft små diskussioner, intet stort eller noget. Lige pludselig fandt jeg ud af han er gået bag min ryg BIG time. Gået i byen en weekend, hvor han bildte mig ind han skulle hjem til familien, skrevet meget med en anden pige for nylig, med ordene ''Min skat, Skønne tøs, Smukke'' osv osv.  Derfor blev jeg nød til at ligge alle følelser på hylden og slutte det. Og den var han bare helt med på. Det gjorde ham ingenting. Han skred med det samme, og har ikke hørt fra ham i to dage nu.

Det er forfærdeligt... Jeg bor på vestsjælland. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.