Anonym skriver:
Jaaaah du siger jo de bliver mindre seksuelle og det ønsker jeg bestemt ikke :s også det jeg er herre angst for. Har haft noget bryst betændelse og mælk i brysterne selvom jeg ikke var gravid og er så bange for at jeg kommer til at føle mig ekstrem klam :s sex og det at være seksuel overfor min kæreste er noget af det vigtigste og hvis jeg ikke kan føle mig sexet så er jeg ikke sikker på jeg overhovedet vil have han kigger på mig
og har ikke lyst til at han skal syntes det er klamt hvis jeg fik bryst betændelse eller flager på brystet pga ammning :s
Er så blufærdig og så at sige ikke meget for at jeg skal få betændelses tilstande eller føle mig utilstrækkelig.. Det ligger så slemt til at jeg oveni købet har overvejet ikke at ville have kæresten med til min fødsel fordi jeg ikke vil have han skal se det.. På trods af at han har et barn i forvejen og har set det hele før... :s
Tænker bare at der er så mange der har haft det fint med at give flaske så hvorfor skulle mit så være anderledes på det punkt? :s
Forstå mig ret - Jeg mener ikke, at man permanent ser brysterne som noget aseksuelt. Det jeg mener er, at når brysterne er "sammen med barnet" ser man dem så noget aseksuelt og madpakker, men når bebsi sover, og man lufter forpartiet for kæresten, så er de skam stadig noget seksuelt.
Jeg synes det er synd du har det sådan, og har du overvejet at få noget hjælp til det? Det har jeg fået, og det hjalp mig meget. Men det skal siges at det jo ikke er garanteret du får brystbetændelse, og man kunne altså ikke se på mig jeg havde det..
Ja, det er fint at give flaske. Men det er smag og behag - Jeg synes at man - med mindre man har meget der taler i mod - i hvert fald bare lige kan PRØVE. For med amning så ved man virkelig ikke hvordan det er, før man står i det. Jeg havde som sagt SÅ mange forbehold ligesom dig, men virkeligheden var en anden!
(AL respekt til de, som fravælger det fra start af forskellige årsager. Det er ikke det jeg mener. Jeg mener bare, at hvis ens grunde måske i virkeligheden kunne manes til jorden, er det en god idé at give det en chance, da der er så meget godt i den mælk. Særlig råmælken)
Anmeld