Arg forhelvede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Jeg har heller aldrig sagt noget til hende det hele skal gå igennem ham for du som enten flirt eller kæreste har egentlig ikke ret til at blande sig i hvad de har af holdninger Så hvis du skal have noget ført ud i livet skal han forstå dine tanker og måske være enig i nogen af dem

Ja men det var hun jo ligeglad med når han kom bare at hun skrev han skulle hun var da røv ligeglad med om jeg blev såret eller noget hver gang han så meget som tøvede med at ville komme så fyrede hun den af med at han bare syntes jeg var så meget vigtigere end hans barn og hvis det var sådan så kunne han da lade være med at se hende.. Og vupti så var han jo ude af døren -.- Og vi boede jo ikke sammen så det kunne være at han måske lige var kommet hjem til mig eller omvendt og så skulle vi skilles igen fordi jeg ikke måtte komme med når datteren var der..

Sådan nogle eks'er kan være rigtig stride det er bare at fatte mod

Erj hun er da en heks! :O

Mmh jeg håber det lykkedes at holde sammen med ham her! Han er sø'.
Og jo kan bruge det til en masse det du skriver, det jo fuldstændigt den samme situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

mpr

Erj hun er da en heks! :O

Mmh jeg håber det lykkedes at holde sammen med ham her! Han er sø'.
Og jo kan bruge det til en masse det du skriver, det jo fuldstændigt den samme situation.

Ja tiltider er hun ^^ hvis hun ikke får sin vilje opføre hun sig som en snotforkælet tøs på 10 der ikke har fået sin vilje og jeg er 19 og hun næsten 27 så det er underligt nogen gange at føle det er mig der er nød til at være den voksende

Håber også det lykkes for jer Du må bare skrive hvis du mangler nogle gode råd er her altid til rådighed

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Ja tiltider er hun ^^ hvis hun ikke får sin vilje opføre hun sig som en snotforkælet tøs på 10 der ikke har fået sin vilje og jeg er 19 og hun næsten 27 så det er underligt nogen gange at føle det er mig der er nød til at være den voksende

Håber også det lykkes for jer Du må bare skrive hvis du mangler nogle gode råd er her altid til rådighed

Ja det må være ret underligt, når hun er 8 år ældre ..

Det skal jeg nok gøre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.