Anonym skriver:
Ja undskylder på forhånd da jeg ikke lige er på toppen med humøret 
Ja, min storebror har den her ven. Høj, pæn, mørkt hår og brune øjne. (jeg er normalt kun til lyshåret!) Men jeg blev smålun på ham her fyren. Han har en søn og var lige kommet ud af et forhold med knægtens mor. De har været sammen i lang tid, men han har ikke haft det godt i forholdet i noget tid og mentalt nok kommet lidt videre. Han er lidt hvad man kalder en "tøffelhelt".
Han er skide sød, og en fantastisk far. Lige sådan en jeg søger!
Men hans xkæreste har virkelig været for underlig! Hun ville gøre ham jaloux og bad ham blive væk i fredags, også inviterede hun en anden, han var ligeglad og mødtes så med mig. Vi gik og snakkede til langt ud på natten, p*sse koldt men super hyggeligt.
Vi sås så i mandags .. det endte lidt i den frække ende!
ups!
Igår aftes kom han et smut og vi lå og puttede. Hans xkæreste blev ved med at skrive om alt muligt og begyndte at skrive at hun var ligeglad med at han var her, osv. Lidt efter at han kunne dulle den senere, og jeg var ikke bedre end hende? 
Da han kom hjem igår, virkede hun helt afklaret med at han snakkede med mig og havde ingen problemer med det, idag fik han så den helt store tur og en rigtig sviner
Og han fortjener det bare ikke, og jeg er skide nervøs for at hun nok skal få ødelagt det her! 
Hun vil have at tingene skal gå efter hendes hovede, så er hun glad og god mod ham, men lige så snart han stritter det mindste i imod, går hun helt over på den anden side af den modsatte grøft 
Jeg er bare gået hen og blevet så skide glad for ham 

Undskyld mit gylp, havde lige brug for at komme ud med det! Og har ikke brug for at han ikke er det værd, det synes jeg ..
Tak fordi du læste med! 
Hun har det sikkert rigtig svært, men derfor skal det da bestemt ikke gå ud over det i er ved at få opbygget