Arg forhelvede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Anonym trådstarter

lillemor92 skriver:

Hvor lyder det altså træls... Du skal lige have et kram med på vejen, jeg håber godt nok for dig, at i finder ud af det sammen, for han lyder jo skide sød.. Men altså, x kærester er bare noget forbandet noget, som man ikke kan blive fri for i denne verden, og det må man egentlig bare ignorere...

Jeg ved det er svært, men den bedste måde at gøre hende x kæresten sur er egentlig bare at ignorere hende, og det samme burde han gøre medmindre hendes samtaler med ham handler om dere fælles barn, for på det punkt er man nød til at være voksne og snakke sammen...

Ja, hvad mere kan jeg sige, hvis bare der var en ø kun til x kærester, men så ville vi jo også ende på den ø ikke, tænk på der garanteret også er nogle som ikke er så glade for dig.  Håber sku at hun ikke når at ødelægge noget, for han lyder rigtig fin....

( Sorry det lange svar..)

Det er iorden!

Jeg prøver at ignorer, synes bare ikke hun kan være bekendt at gøre ham til lorten og give ham dårlig samvittighed ..

Og de har en plan om hvordan de skal have knægten osv, det klare det

Håber bare han ville lade være med at gøre alt hvad hun siger .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

banana3

Anonym skriver:

Ja undskylder på forhånd da jeg ikke lige er på toppen med humøret

Ja, min storebror har den her ven. Høj, pæn, mørkt hår og brune øjne. (jeg er normalt kun til lyshåret!) Men jeg blev smålun på ham her fyren. Han har en søn og var lige kommet ud af et forhold med knægtens mor. De har været sammen i lang tid, men han har ikke haft det godt i forholdet i noget tid og mentalt nok kommet lidt videre. Han er lidt hvad man kalder en "tøffelhelt".

Han er skide sød, og en fantastisk far. Lige sådan en jeg søger!

Men hans xkæreste har virkelig været for underlig! Hun ville gøre ham jaloux og bad ham blive væk i fredags, også inviterede hun en anden, han var ligeglad og mødtes så med mig. Vi gik og snakkede til langt ud på natten, p*sse koldt men super hyggeligt.

Vi sås så i mandags .. det endte lidt i den frække ende! ups!
Igår aftes kom han et smut og vi lå og puttede. Hans xkæreste blev ved med at skrive om alt muligt og begyndte at skrive at hun var ligeglad med at han var her, osv. Lidt efter at han kunne dulle den senere, og jeg var ikke bedre end hende?

Da han kom hjem igår, virkede hun helt afklaret med at han snakkede med mig og havde ingen problemer med det, idag fik han så den helt store tur og en rigtig sviner Og han fortjener det bare ikke, og jeg er skide nervøs for at hun nok skal få ødelagt det her!

Hun vil have at tingene skal gå efter hendes hovede, så er hun glad og god mod ham, men lige så snart han stritter det mindste i imod, går hun helt over på den anden side af den modsatte grøft

Jeg er bare gået hen og blevet så skide glad for ham

Undskyld mit gylp, havde lige brug for at komme ud med det! Og har ikke brug for at han ikke er det værd, det synes jeg ..

Tak fordi du læste med!

Årrrrhh KÆMPE  til dig. jeg håber virkelig ikke hun får ødelagt noget den klovn... 

Hun har det sikkert rigtig svært, men derfor skal det da bestemt ikke gå ud over det i er ved at få opbygget  

Kan du ikke sige til ham at du er bange for at hun får det ødelagt ?

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hvis han ikke er afklaret med at det er slut med x-kæresten så vil hun få ødelagt det. -men så er han heller ikke det værd!

En anden ting; hvorfor bor han stadig derhjemme?

Fordi han skal tage sønnen hver dag på grund er x'ens job også havde han ikk andre steder at være

Anmeld

26. april 2012

henh01

Anonym skriver:

Fordi han skal tage sønnen hver dag på grund er x'ens job også havde han ikk andre steder at være

Hvorfor flyttede hun så ikke?

jeg har en fornemmelse af, at du er på ret tyndt is og jeg ville personligt udskyde den romance til han var flyttet og havde fået styr på sit liv igen. Du bliver hurtigt en rebounder og det er der heller ikke fremtid i.

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Årrrrhh KÆMPE  til dig. jeg håber virkelig ikke hun får ødelagt noget den klovn... 

Hun har det sikkert rigtig svært, men derfor skal det da bestemt ikke gå ud over det i er ved at få opbygget  

Kan du ikke sige til ham at du er bange for at hun får det ødelagt ?

Tak

Kan godt forstå det svært for hende. Men var også hende der valgte at slutte deres forhold.

Jo har tænkt på at sige det til ham

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hvorfor flyttede hun så ikke?

jeg har en fornemmelse af, at du er på ret tyndt is og jeg ville personligt udskyde den romance til han var flyttet og havde fået styr på sit liv igen. Du bliver hurtigt en rebounder og det er der heller ikke fremtid i.

Ja .. en ret dum situation jeg endt i

Anmeld

26. april 2012

henh01

Anonym skriver:

Ja .. en ret dum situation jeg endt i

Ja desværre..

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ja desværre..

Anmeld

26. april 2012

TeamRocket

De lyder ikke til at være helt færdige med hinanden. De tydelige frustrationer og det faktum at han er villig til stadig at finde sig i det. Undertrykt tiltrækning jeg siger det bare. Og selv om hun har gjort det forbi- er det ikke sikkert hun har nogen intentioner om at ende deres forhold inderst inde. Og han ligeså. Hvis han var ovre hende, ville han da flytte. Jeg håber det ikke men man kan da frygte du er det krydderi der gør ham til en rigtig mand- og hun så tar ham tilbage. Og er han en tøffelhelt som du siger bliver han nok hos sin familie så snart hun gir ham chancen.

Anmeld

26. april 2012

mpr

Anonym skriver:

Kan godt forstå hun er ked af det, men var hende der gjorde det hele forbi?

Det lyder ret meget som det jeg har været igennem (og da min kæreste og jeg begyndte at have noget havde de altså været fra hinanden et år.) Her var det også hende der stoppede deres forhold der havde varet 5½ år og var blevet til et barn. Jeg har haft virkelig mange tyre og tag ved hornene fordi hun bare ville bestemme alt og have en mening om alt og sådan er det stadig lidt selv efter snart 9 måneder Det er først her for nogle uger siden at hun er begyndt at acceptere at jeg altså ikke løber nogen steder Skal lige siges at selvom det måske var hende der stoppede det så kan hun stadig godt føle hun har ejer fornemmelser for ham især hvis han er tøffelhelt (er min nemlig også) det er svært at vænne sig til at hun ikke længere bare kan hundse rundt med ham. Og så kan jeg ikke helt forstå om de stadig bor sammen eller ? Hvis de stadig gør det så har hun og han det jo også meget inde på livet Selvom jeg ikke mener hun har noget at sige så kan det være svært for hende at indrette sig

Spørg ham om han kan se i skal være noget sammen eller hvordan han har det med det og vil mene at du skal tage en snak med fyren, hvis de lige er gået fra hinanden så er der måske nogle følelser i klemme os selvom han måske siger han er kommet videre.. Men hvis i virkelig har følelser for hinanden så må i bare se det i øjene at der altid vil være lidt grus i maskinerriet medmindre fyren holder op med at være en tøffelhelt og sætter hende lidt på plads

Men lad være med at give op hvis du virkelig godt kan lide ham og han virkelig godt kan lide dig Er selv kommet igennem det, og selvom det er tidligt i mit forhold så er vi blevet forlovet og flyttet sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.