Arg forhelvede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.599 visninger
32 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Anonym trådstarter

Ja undskylder på forhånd da jeg ikke lige er på toppen med humøret

Ja, min storebror har den her ven. Høj, pæn, mørkt hår og brune øjne. (jeg er normalt kun til lyshåret!) Men jeg blev smålun på ham her fyren. Han har en søn og var lige kommet ud af et forhold med knægtens mor. De har været sammen i lang tid, men han har ikke haft det godt i forholdet i noget tid og mentalt nok kommet lidt videre. Han er lidt hvad man kalder en "tøffelhelt".

Han er skide sød, og en fantastisk far. Lige sådan en jeg søger!

Men hans xkæreste har virkelig været for underlig! Hun ville gøre ham jaloux og bad ham blive væk i fredags, også inviterede hun en anden, han var ligeglad og mødtes så med mig. Vi gik og snakkede til langt ud på natten, p*sse koldt men super hyggeligt.

Vi sås så i mandags .. det endte lidt i den frække ende! ups!
Igår aftes kom han et smut og vi lå og puttede. Hans xkæreste blev ved med at skrive om alt muligt og begyndte at skrive at hun var ligeglad med at han var her, osv. Lidt efter at han kunne dulle den senere, og jeg var ikke bedre end hende?

Da han kom hjem igår, virkede hun helt afklaret med at han snakkede med mig og havde ingen problemer med det, idag fik han så den helt store tur og en rigtig sviner Og han fortjener det bare ikke, og jeg er skide nervøs for at hun nok skal få ødelagt det her!

Hun vil have at tingene skal gå efter hendes hovede, så er hun glad og god mod ham, men lige så snart han stritter det mindste i imod, går hun helt over på den anden side af den modsatte grøft

Jeg er bare gået hen og blevet så skide glad for ham

Undskyld mit gylp, havde lige brug for at komme ud med det! Og har ikke brug for at han ikke er det værd, det synes jeg ..

Tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Troldemommi

For hulan, hvis de ikke er sammen mere så skal hun da bare klappe i, hvis du vil have ham så må du vist slås lidt for at få ham, så håber jeg bare at tøffelhelten :-) også vil have dig

go jagt, og håber du får ham :-)

Monica

Anmeld

25. april 2012

Ditte-3

Monica P skriver:

For hulan, hvis de ikke er sammen mere så skal hun da bare klappe i, hvis du vil have ham så må du vist slås lidt for at få ham, så håber jeg bare at tøffelhelten :-) også vil have dig

Monica

Anmeld

26. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg synes det er en sag mellem ham og hans eks. Du ved ikke hvad de har været igennem og d kender ikke sagen fra hendes side. Uanset hvad, så er det vel ikke så mærkeligt at hun er ked af det og har svært ved at forlige sig med, at han er sammen med andre.

Jeg synes du skal vise lidt storsind her. Kvinden er jo bare ked af det!

Anmeld

26. april 2012

chael

Roselil skriver:

Jeg synes det er en sag mellem ham og hans eks. Du ved ikke hvad de har været igennem og d kender ikke sagen fra hendes side. Uanset hvad, så er det vel ikke så mærkeligt at hun er ked af det og har svært ved at forlige sig med, at han er sammen med andre.

Enig!!

Anmeld

26. april 2012

betski

Roselil skriver:

Ja det var også min tanke. Tror hun er en dybt ulykkelig kvinde, der lige skal finde ud af at være alene med et barn. Det er rigtig mange følelser der kører gennem en, når man gennemgår sådan en process.

Anmeld

26. april 2012

OktoberMor

Hvor lyder det altså træls... Du skal lige have et kram med på vejen, jeg håber godt nok for dig, at i finder ud af det sammen, for han lyder jo skide sød.. Men altså, x kærester er bare noget forbandet noget, som man ikke kan blive fri for i denne verden, og det må man egentlig bare ignorere...

Jeg ved det er svært, men den bedste måde at gøre hende x kæresten sur er egentlig bare at ignorere hende, og det samme burde han gøre medmindre hendes samtaler med ham handler om dere fælles barn, for på det punkt er man nød til at være voksne og snakke sammen...

Ja, hvad mere kan jeg sige, hvis bare der var en ø kun til x kærester, men så ville vi jo også ende på den ø ikke, tænk på der garanteret også er nogle som ikke er så glade for dig.  Håber sku at hun ikke når at ødelægge noget, for han lyder rigtig fin....

( Sorry det lange svar..)

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Monica

Mange tak. Må bare igang!

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Kan godt forstå hun er ked af det, men var hende der gjorde det hele forbi?

Anmeld

26. april 2012

henh01

hvis han ikke er afklaret med at det er slut med x-kæresten så vil hun få ødelagt det. -men så er han heller ikke det værd!

En anden ting; hvorfor bor han stadig derhjemme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.