Arg forhelvede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

mpr

Anonym skriver:

Det er iorden!

Jeg prøver at ignorer, synes bare ikke hun kan være bekendt at gøre ham til lorten og give ham dårlig samvittighed ..

Og de har en plan om hvordan de skal have knægten osv, det klare det

Håber bare han ville lade være med at gøre alt hvad hun siger .

Puha den har min kærestes eks også smidt i hovedet på ham, dårlig samvittighed over at han var ubetænksom og ikke elskede hans datter og alverdens LORT (undskyld mit sprog ^^) det er bare hendes måde at håndtere tingene på

Så længe de har en fast plan om hvem der har knægten hvornår så er det fint

Ja det er bare noget du ikke kan gøre noget ved så længe i ikke er kærester, så må du bare sige tak og ammen. Hvis i er kærester kan du dog sætte nogle grænser.. Fx da min kæreste og jeg lige havde fundet sammen.. Var hendes måde at håndtere det på ved at bede ham komme om til hende i tide og utide for at tage datteren.. (Jeg måtte ikke se datteren før efter 6 måneder så hvilket betød at han skulle være i hendes lejlighed) da hun en gang bad ham blive og sove der satte jeg foden i jorden.. Du må se ud over de ting du ikke mener er i orden men er der noget der virkelig går over din grænse skal du ikke tie stille med det Han skal jo ikke passe hende op i hoved og r*v bare fordi de har et barn sammen Det tager tid at lære ham det men det skal nok komme hvis i får et rigtig forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

De lyder ikke til at være helt færdige med hinanden. De tydelige frustrationer og det faktum at han er villig til stadig at finde sig i det. Undertrykt tiltrækning jeg siger det bare. Og selv om hun har gjort det forbi- er det ikke sikkert hun har nogen intentioner om at ende deres forhold inderst inde. Og han ligeså. Hvis han var ovre hende, ville han da flytte. Jeg håber det ikke men man kan da frygte du er det krydderi der gør ham til en rigtig mand- og hun så tar ham tilbage. Og er han en tøffelhelt som du siger bliver han nok hos sin familie så snart hun gir ham chancen.

Han flytter på tirsdag ..

Men ja .. det lidt noget tis!

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Det lyder ret meget som det jeg har været igennem (og da min kæreste og jeg begyndte at have noget havde de altså været fra hinanden et år.) Her var det også hende der stoppede deres forhold der havde varet 5½ år og var blevet til et barn. Jeg har haft virkelig mange tyre og tag ved hornene fordi hun bare ville bestemme alt og have en mening om alt og sådan er det stadig lidt selv efter snart 9 måneder Det er først her for nogle uger siden at hun er begyndt at acceptere at jeg altså ikke løber nogen steder Skal lige siges at selvom det måske var hende der stoppede det så kan hun stadig godt føle hun har ejer fornemmelser for ham især hvis han er tøffelhelt (er min nemlig også) det er svært at vænne sig til at hun ikke længere bare kan hundse rundt med ham. Og så kan jeg ikke helt forstå om de stadig bor sammen eller ? Hvis de stadig gør det så har hun og han det jo også meget inde på livet Selvom jeg ikke mener hun har noget at sige så kan det være svært for hende at indrette sig

Spørg ham om han kan se i skal være noget sammen eller hvordan han har det med det og vil mene at du skal tage en snak med fyren, hvis de lige er gået fra hinanden så er der måske nogle følelser i klemme os selvom han måske siger han er kommet videre.. Men hvis i virkelig har følelser for hinanden så må i bare se det i øjene at der altid vil være lidt grus i maskinerriet medmindre fyren holder op med at være en tøffelhelt og sætter hende lidt på plads

Men lad være med at give op hvis du virkelig godt kan lide ham og han virkelig godt kan lide dig Er selv kommet igennem det, og selvom det er tidligt i mit forhold så er vi blevet forlovet og flyttet sammen

Mmh ja. Ville ønske han var lidt mere konsekvent overfor hende. Men han er skide bange for at miste knægten :/ Men hun ville ikke kunne klare sig uden hans hjælp ..

Var det ikke hårdt at komme igennem?

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Puha den har min kærestes eks også smidt i hovedet på ham, dårlig samvittighed over at han var ubetænksom og ikke elskede hans datter og alverdens LORT (undskyld mit sprog ^^) det er bare hendes måde at håndtere tingene på

Så længe de har en fast plan om hvem der har knægten hvornår så er det fint

Ja det er bare noget du ikke kan gøre noget ved så længe i ikke er kærester, så må du bare sige tak og ammen. Hvis i er kærester kan du dog sætte nogle grænser.. Fx da min kæreste og jeg lige havde fundet sammen.. Var hendes måde at håndtere det på ved at bede ham komme om til hende i tide og utide for at tage datteren.. (Jeg måtte ikke se datteren før efter 6 måneder så hvilket betød at han skulle være i hendes lejlighed) da hun en gang bad ham blive og sove der satte jeg foden i jorden.. Du må se ud over de ting du ikke mener er i orden men er der noget der virkelig går over din grænse skal du ikke tie stille med det Han skal jo ikke passe hende op i hoved og r*v bare fordi de har et barn sammen Det tager tid at lære ham det men det skal nok komme hvis i får et rigtig forhold

Hun bruger den hele tiden, og hun får ham til at føle at han er den største egoistiske lort der kan gå på to ben!

Mmh, jeg har intet imod at han tager sit barn, da jeg ønsker for min søn at hans far gad ham mere

Anmeld

26. april 2012

mpr

Anonym skriver:

Mmh ja. Ville ønske han var lidt mere konsekvent overfor hende. Men han er skide bange for at miste knægten :/ Men hun ville ikke kunne klare sig uden hans hjælp ..

Var det ikke hårdt at komme igennem?

Den har hende her også truet med MANGE gange hvilket også har gjort at kæresten har fundet sig i mere end hvad jeg syntes var acceptabelt. Hun havde jo været så smart at aftale med ham at de ikke skulle i amtet fordi det kun var for dårlige mennesker? oO Hvilket betød at han ikke kendte til nogle af hans rettigheder som far.. Jeg har lært ham alt han ved om det og det har gjort han ikke er lige så nem at få til at gøre ting for hende længere. Også fordi hun ved jeg er der nu

Jo det var hårdt og kæft har haft mange tude ture i den tids løb tror de første 5 måneder var de hårdeste men holdte fast og vi har det super godt sammen i dag Det er bedst hvis du kan holde en faccade over for hende. Det gjorde jeg, så kan jeg bande lige så meget over hende når jeg er i en rum men bare det at jeg er venlig når jeg ser hende gør at hun har svært ved at blive ved med at sige onde ting om mig

I starten var jeg både en luder og en skank, et side spring og jeg ved snart ikke hvad hun IKKE har kaldt mig Men det at jeg har holdt ved har bare vist hende at jeg ikke bare smutter og hun er selv begyndt at indrømme at hendes datter faktisk er blevet meget mere behagelig at omgåes efter jeg er kommet ind i billedet

Anmeld

26. april 2012

mpr

Hun bruger den hele tiden, og hun får ham til at føle at han er den største egoistiske lort der kan gå på to ben!

Mmh, jeg har intet imod at han tager sit barn, da jeg ønsker for min søn at hans far gad ham mere

Det gjorde hun også meget men bare rolig den går over hvis i viser hvor jeres grænse gård så stopper hun lige så stille Og gør hun ikke jamen så sig da bare til hende at hun kan tage den til amtet.. Så kan det være hun holder op, det er tit bare en tom trussel Men mit bedste råd er at du prøver at undgå at blive uvenner med hende, det kan gøre at der kommer mere fnidder en højest nødvendigt og så kan det være hun vil forsøge at gøre det hele surt for jer, det er der problemet først kommer fordi så kan det være hun desideret vil forsøge at ødelægge jer og det tvivler jeg på er sjovt

Ved godt hvordan det lød ^^ Vil gerne have kæresten tager hans datter men fordi hun gjorde det konstant og hver gang vi havde en fri aften hvor hun vidste vi skulle noget så jeg altid blev sat i stikken at det altid var mig der skulle sættes til side fordi hun lige havde lidt hovedpine eller hun lige skulle i by med nogle veninder eller et og andet det gjorde mig sur

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Den har hende her også truet med MANGE gange hvilket også har gjort at kæresten har fundet sig i mere end hvad jeg syntes var acceptabelt. Hun havde jo været så smart at aftale med ham at de ikke skulle i amtet fordi det kun var for dårlige mennesker? oO Hvilket betød at han ikke kendte til nogle af hans rettigheder som far.. Jeg har lært ham alt han ved om det og det har gjort han ikke er lige så nem at få til at gøre ting for hende længere. Også fordi hun ved jeg er der nu

Jo det var hårdt og kæft har haft mange tude ture i den tids løb tror de første 5 måneder var de hårdeste men holdte fast og vi har det super godt sammen i dag Det er bedst hvis du kan holde en faccade over for hende. Det gjorde jeg, så kan jeg bande lige så meget over hende når jeg er i en rum men bare det at jeg er venlig når jeg ser hende gør at hun har svært ved at blive ved med at sige onde ting om mig

I starten var jeg både en luder og en skank, et side spring og jeg ved snart ikke hvad hun IKKE har kaldt mig Men det at jeg har holdt ved har bare vist hende at jeg ikke bare smutter og hun er selv begyndt at indrømme at hendes datter faktisk er blevet meget mere behagelig at omgåes efter jeg er kommet ind i billedet

Mmh, synes det vildt at nogle menneske føler det er tilladt at være sådan, også selvom de er kede af det, synes jeg ikke det er OK.

Mmh, så er det jo super godt at du kom ind og ødelagde det hun havde planlagt

Tak for dine svar!

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Det gjorde hun også meget men bare rolig den går over hvis i viser hvor jeres grænse gård så stopper hun lige så stille Og gør hun ikke jamen så sig da bare til hende at hun kan tage den til amtet.. Så kan det være hun holder op, det er tit bare en tom trussel Men mit bedste råd er at du prøver at undgå at blive uvenner med hende, det kan gøre at der kommer mere fnidder en højest nødvendigt og så kan det være hun vil forsøge at gøre det hele surt for jer, det er der problemet først kommer fordi så kan det være hun desideret vil forsøge at ødelægge jer og det tvivler jeg på er sjovt

Ved godt hvordan det lød ^^ Vil gerne have kæresten tager hans datter men fordi hun gjorde det konstant og hver gang vi havde en fri aften hvor hun vidste vi skulle noget så jeg altid blev sat i stikken at det altid var mig der skulle sættes til side fordi hun lige havde lidt hovedpine eller hun lige skulle i by med nogle veninder eller et og andet det gjorde mig sur

Jeg har intet sagt til hende. Det er bare det at hun sviner ham sådan til der genere mig mest.

MMh ja okay det kan man ikke tillade sig, hun ved jo at i lavede noget sammen der!

Anmeld

26. april 2012

mpr

Anonym skriver:

Mmh, synes det vildt at nogle menneske føler det er tilladt at være sådan, også selvom de er kede af det, synes jeg ikke det er OK.

Mmh, så er det jo super godt at du kom ind og ødelagde det hun havde planlagt

Tak for dine svar!

SOm jeg plejer at sige til mig selv, de ved bare ikke bedre

Ja men håber du kan bruge noget at det jeg har sagt til at holde modet lidt oppe Der er lys på den anden side af tunellen håber bare i finder det snart

Anmeld

26. april 2012

mpr

Jeg har intet sagt til hende. Det er bare det at hun sviner ham sådan til der genere mig mest.

MMh ja okay det kan man ikke tillade sig, hun ved jo at i lavede noget sammen der!

Jeg har heller aldrig sagt noget til hende det hele skal gå igennem ham for du som enten flirt eller kæreste har egentlig ikke ret til at blande sig i hvad de har af holdninger Så hvis du skal have noget ført ud i livet skal han forstå dine tanker og måske være enig i nogen af dem

Ja men det var hun jo ligeglad med når han kom bare at hun skrev han skulle hun var da røv ligeglad med om jeg blev såret eller noget hver gang han så meget som tøvede med at ville komme så fyrede hun den af med at han bare syntes jeg var så meget vigtigere end hans barn og hvis det var sådan så kunne han da lade være med at se hende.. Og vupti så var han jo ude af døren -.- Og vi boede jo ikke sammen så det kunne være at han måske lige var kommet hjem til mig eller omvendt og så skulle vi skilles igen fordi jeg ikke måtte komme med når datteren var der..

Sådan nogle eks'er kan være rigtig stride det er bare at fatte mod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.