Anonym skriver:
Mmh ja. Ville ønske han var lidt mere konsekvent overfor hende. Men han er skide bange for at miste knægten :/ Men hun ville ikke kunne klare sig uden hans hjælp ..
Var det ikke hårdt at komme igennem?
Den har hende her også truet med MANGE gange hvilket også har gjort at kæresten har fundet sig i mere end hvad jeg syntes var acceptabelt. Hun havde jo været så smart at aftale med ham at de ikke skulle i amtet fordi det kun var for dårlige mennesker? oO Hvilket betød at han ikke kendte til nogle af hans rettigheder som far.. Jeg har lært ham alt han ved om det og det har gjort han ikke er lige så nem at få til at gøre ting for hende længere. Også fordi hun ved jeg er der nu 
Jo det var hårdt og kæft har haft mange tude ture i den tids løb tror de første 5 måneder var de hårdeste men holdte fast og vi har det super godt sammen i dag
Det er bedst hvis du kan holde en faccade over for hende. Det gjorde jeg, så kan jeg bande lige så meget over hende når jeg er i en rum men bare det at jeg er venlig når jeg ser hende gør at hun har svært ved at blive ved med at sige onde ting om mig 
I starten var jeg både en luder og en skank, et side spring og jeg ved snart ikke hvad hun IKKE har kaldt mig
Men det at jeg har holdt ved har bare vist hende at jeg ikke bare smutter og hun er selv begyndt at indrømme at hendes datter faktisk er blevet meget mere behagelig at omgåes efter jeg er kommet ind i billedet 
Anmeld