Mor-tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

dpb

twinboys skriver:

Iiiihhhh er med i en koncurrence jeg sååååå gerne vil vinde... Jeg kan vinde et få taget nogle billeder af mig selv af en dygtig fotograf... Ja det er jo altid børnene der får lov til alle disse ting.... Og tænkte nu er det min tur... Ja til at gøre noget for sig selv...Og nu bød det sig jo til at man kunne vinde det, så derfor håber jeg nu at I vil smide jeres "synes godt om" stemme på mit billede på facebook...

Så gå ind på dette link find mit billede, ja hende det rød orange hår det er mig... Tryk synes godt om og så er din stemme med...

Tak for din stemme...

Majbritt

https://www.facebook.com/events/364291623621138/

Stemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Er hermed gjort!

Anmeld

27. april 2012

twinboys

dpb skriver:

Stemt

Takker mange gange... 

Anmeld

27. april 2012

twinboys

rikkeregnbue skriver:

Er hermed gjort!

Tusind tak

Anmeld

27. april 2012

Frk.S

twinboys skriver:

Opper den lige for reminder for dig...

Så er der også en stemme fra mig.

Det ser da ud til at du fører...?

for at du vinder. 

Anmeld

27. april 2012

Mamalou

Christina.78 skriver:

Hvad hedder din veninde

Hun hedder Tina Rolighed Andersen fra Aalborg. Det er ved at være nogle år siden hun blev fotograferet - resultatet var rigtig godt 

Anmeld

27. april 2012

twinboys

Frk.S skriver:

Så er der også en stemme fra mig.

Det ser da ud til at du fører...?

for at du vinder. 

Mange tak... Jeps pt. ligger jeg nr. 1 men konkurrencen slutter først til 1. juni

Anmeld

27. april 2012

Kløver

twinboys skriver:

ssysynsynesyneshgogodgodtoIiiihhhh er med i en koncurrence jeg sååååå gerne vil vinde... Jeg kan vinde et få taget nogle billeder af mig selv af en dygtig fotograf... Ja det er jo altid børnene der får lov til alle disse ting.... Og tænkte nu er det min tur... Ja til at gøre noget for sig selv...Og nu bød det sig jo til at man kunne vinde det, så derfor håber jeg nu at I vil smide jeres "synes godt om" stemme på mit billede på facebook...

Så gå ind på dette link find mit billede, ja hende det rød orange hår det er mig... Tryk synes godt om og så er din stemme med...

Tak for din stemme...

Majbritt

Så der trykket synes godt om. Håber du vinder mor tid

Anmeld

27. april 2012

MelikkazMoar

twinboys skriver:

Iiiihhhh er med i en koncurrence jeg sååååå gerne vil vinde... Jeg kan vinde et få taget nogle billeder af mig selv af en dygtig fotograf... Ja det er jo altid børnene der får lov til alle disse ting.... Og tænkte nu er det min tur... Ja til at gøre noget for sig selv...Og nu bød det sig jo til at man kunne vinde det, så derfor håber jeg nu at I vil smide jeres "synes godt om" stemme på mit billede på facebook...

Tak for din stemme...

Majbritt

selvfølgelig skal du da vinde

Anmeld

28. april 2012

Christina.78

Mamalou skriver:

Hun hedder Tina Rolighed Andersen fra Aalborg. Det er ved at være nogle år siden hun blev fotograferet - resultatet var rigtig godt 

Jamen den mand kan ALT..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.