Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nilletøz skriver: Så er der og også stemt herfra....
Så er der og også stemt herfra....
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk.S skriver: Kan du ikke minde mig på det igen i aften eller i morgen. (Bare ved at citere her). Der er nemlig noget galt når jeg går ind på siden. Men jeg tror det er pga min computer (sidder med en lånecomputer fra kæresten indtil jeg selv får en ny). Så når kæresten har kigget på det vil jeg meget gerne stemme på dig.
Kan du ikke minde mig på det igen i aften eller i morgen. (Bare ved at citere her).
Der er nemlig noget galt når jeg går ind på siden. Men jeg tror det er pga min computer (sidder med en lånecomputer fra kæresten indtil jeg selv får en ny). Så når kæresten har kigget på det vil jeg meget gerne stemme på dig.
Opper den lige for reminder for dig...
Stemme er hermed givet og wiuuu du fører
Ham Lasse Baltzer er en rigtig god fotograf. Min veninde er fotograferer af ham og billederne blev rigtig gode!
Krydser fingere for, at du kan få mor tid!
Vh. Louise
Done!
Mamalou skriver: Stemme er hermed givet og wiuuu du fører Ham Lasse Baltzer er en rigtig god fotograf. Min veninde er fotograferer af ham og billederne blev rigtig gode! Krydser fingere for, at du kan få mor tid! Vh. Louise
Mange tusind gange tak
Wimmie skriver: Done!
Stemt
DenLykkelige skriver: Stemt
Mange tusind tak....
Tauf skriver: Har stemt. Men har altså også stemt på Christina og hendes søster..:-):-)
Har stemt. Men har altså også stemt på Christina og hendes søster..:-):-)
Hovsa og tak
Men siger bare må den bedste mand vinde ( gerne Majbritt hvis vi bare kan få 2 eller 3 pladsen )
Ej, er superspændt på resultatet
Hvad hedder din veninde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128