Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har stemt. Håber du vinder.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
livhemdrup skriver: Har stemt. Håber du vinder.
Weeeee mange tak men kan bruge mange flere stemmer, så hjælp ....
Kan ikke lige komme på facebook på denne computer, men håber at du vinder
Tauf skriver: Har stemt. Men har altså også stemt på Christina og hendes søster..:-):-)
Har stemt. Men har altså også stemt på Christina og hendes søster..:-):-)
Mange tusind tak...
Nessie skriver: Kan ikke lige komme på facebook på denne computer, men håber at du vinder
Du kan stemme hele maj også så du stemmer bare når du kan... og mange tak...
twinboys skriver: Iiiihhhh er med i en koncurrence jeg sååååå gerne vil vinde... Jeg kan vinde et få taget nogle billeder af mig selv af en dygtig fotograf... Ja det er jo altid børnene der får lov til alle disse ting.... Og tænkte nu er det min tur... Ja til at gøre noget for sig selv...Og nu bød det sig jo til at man kunne vinde det, så derfor håber jeg nu at I vil smide jeres "synes godt om" stemme på mit billede på facebook... Så gå ind på dette link find mit billede, ja hende det rød orange hår det er mig... Tryk synes godt om og så er din stemme med... Tak for din stemme... Majbritt https://www.facebook.com/events/364291623621138/
Iiiihhhh er med i en koncurrence jeg sååååå gerne vil vinde... Jeg kan vinde et få taget nogle billeder af mig selv af en dygtig fotograf... Ja det er jo altid børnene der får lov til alle disse ting.... Og tænkte nu er det min tur... Ja til at gøre noget for sig selv...Og nu bød det sig jo til at man kunne vinde det, så derfor håber jeg nu at I vil smide jeres "synes godt om" stemme på mit billede på facebook...
Så gå ind på dette link find mit billede, ja hende det rød orange hår det er mig... Tryk synes godt om og så er din stemme med...
Tak for din stemme...
Majbritt
https://www.facebook.com/events/364291623621138/
Jeg har stemt på dig
Der er ingen tvivl.... den fortjener du at vinde ;-) Har også stemt :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128