Mor-tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

Lunae

twinboys skriver:

Iiiihhhh er med i en koncurrence jeg sååååå gerne vil vinde... Jeg kan vinde et få taget nogle billeder af mig selv af en dygtig fotograf... Ja det er jo altid børnene der får lov til alle disse ting.... Og tænkte nu er det min tur... Ja til at gøre noget for sig selv...Og nu bød det sig jo til at man kunne vinde det, så derfor håber jeg nu at I vil smide jeres "synes godt om" stemme på mit billede på facebook...

Så gå ind på dette link find mit billede, ja hende det rød orange hår det er mig... Tryk synes godt om og så er din stemme med...

Tak for din stemme...

Majbritt

https://www.facebook.com/events/364291623621138/

Så er der stemt du fører, gør du ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

twinboys

Maja84 skriver:

Så der trykket synes godt om. Håber du vinder mor tid

Mange tak

Anmeld

28. april 2012

twinboys

MelikkazMoar skriver:

selvfølgelig skal du da vinde

Mange tak 

Anmeld

28. april 2012

twinboys

Lunae skriver:

Så er der stemt du fører, gør du ikke?

Mange tak jo pt. fører jeg men afstemningen slutter først 1. juni

Anmeld

30. april 2012

twinboys

Om 1mdr. finder de vinderen, så jeg kunne da godt lige bruge et par stemmer mere...

På forhånd tak...

Majbritt

Anmeld

30. april 2012

twinboys

Hoppeloppe

Anmeld

4. maj 2012

twinboys

Flere der ønsker at stemme???

Majbritt

Anmeld

5. maj 2012

twinboys

twinboys skriver:

Iiiihhhh er med i en koncurrence jeg sååååå gerne vil vinde... Jeg kan vinde et få taget nogle billeder af mig selv af en dygtig fotograf... Ja det er jo altid børnene der får lov til alle disse ting.... Og tænkte nu er det min tur... Ja til at gøre noget for sig selv...Og nu bød det sig jo til at man kunne vinde det, så derfor håber jeg nu at I vil smide jeres "synes godt om" stemme på mit billede på facebook...

Så gå ind på dette link find mit billede, ja hende det rød orange hår det er mig... Tryk synes godt om og så er din stemme med...

Tak for din stemme...

Majbritt

Har brug for flere stemmer... Kom nu please...

Anmeld

5. maj 2012

MyBigWish

Så har jeg stemt  Håber du vinder 

Anmeld

5. maj 2012

cecilie1984

twinboys skriver:

Tak for din stemme...

Majbritt

Har stemt du fører da vist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.