Morgen mad til en baby på 8 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

VIPpigen

Trine89 skriver:

Det har jeg dog ikke prøvet endnu..

men ville helst hun ville spise den uden før hun får det.. for ellers er jeg bange for hun ikke vil have andet.. 

Hun har også altid først fået frugtmos i grøden når hun har spiset det nogle dagen uden..

Men kunne godt være værd at overveje.
Må tage forsøget op igen om en uges tid så hun lige får en lille pause fra det 

Der er ikke andet for... En pause, og så prøv igen, som sagt gerne med nogen nye smagsoplevelser...

Det er også kun fordi Lilje er blevet så stor og så kun i weekenden hun får med sukker og kanel, ellers er det no go i hverdagen ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

lycly

Trine89 skriver:

hun får en isterning æblemos i, nogen gange to, men det hjælper sku ikke noget.. :s 

Men jah tror bare jeg må bage nogle gode grovboller til hende.. 

Ja, så må du igang med at bage Min datter har også perioder hvor hun absolut ikke vil "mades" med ske, der skal det være lidt mere spændende og udfordrende

Anmeld

24. april 2012

Trine89

VIPpigen skriver:

Der er ikke andet for... En pause, og så prøv igen, som sagt gerne med nogen nye smagsoplevelser...

Det er også kun fordi Lilje er blevet så stor og så kun i weekenden hun får med sukker og kanel, ellers er det no go i hverdagen ;-)

Jaah jeg syntes det er liiige tidligt nok at begynde med sukker. håber måske på at jeg kan få hende til at spise det på en anden måde.. 

Men jah jeg må prøve igen efter en lille pause. men jeg vil prøve med lidt grovboller den næste tid. så hun da får lidt som mætter hende i mere end bare en time. 

Anmeld

24. april 2012

Trine89

LunaLykke skriver:

Ja, så må du igang med at bage Min datter har også perioder hvor hun absolut ikke vil "mades" med ske, der skal det være lidt mere spændende og udfordrende

Caia vil helst have mad hun skal tygge..  

Så det kan jo være grovbollerne bliver et hit. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.