Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jep hva giver I jeres små til morgen mad.. Caia har som regl fået risgrøs, majsgørd eller hirsegrød. men lige nu vil hun ikke spise noget af det og kan jo derfor ikke holde sig mæt ret længe. :s Jeg ville gerne hvis hun kunne spise havregrød med DET passer ikke damen. Jeg har også prøvet at putte en lille smule havregryn i hendes "normale" grød med så vil hun OVERHOVEDET ikke rør det.
Jeg oplevede her i weekenden, da jeg ville spise min morgen mad sammen med hende, at hun kun ville spise min mad.. Men jeg spiser jo fransk brød eller boller til morgen mad, men så godt er det jo ikke for hende..
Hva dælen kan jeg ellers give hende (hun er som sagt 8 mdr)??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trine89 skriver: Jep hva giver I jeres små til morgen mad.. Caia har som regl fået risgrøs, majsgørd eller hirsegrød. men lige nu vil hun ikke spise noget af det og kan jo derfor ikke holde sig mæt ret længe. :s Jeg ville gerne hvis hun kunne spise havregrød med DET passer ikke damen. Jeg har også prøvet at putte en lille smule havregryn i hendes "normale" grød med så vil hun OVERHOVEDET ikke rør det. Jeg oplevede her i weekenden, da jeg ville spise min morgen mad sammen med hende, at hun kun ville spise min mad.. Men jeg spiser jo fransk brød eller boller til morgen mad, men så godt er det jo ikke for hende.. Hva dælen kan jeg ellers give hende (hun er som sagt 8 mdr)??
Prøv at spise havregrød selv
VIPpigen skriver: Hvad laver du grøden på, vand eller mælk...Jeg lan ikke få havregrød i Lilje hvis det er lavet på vand, men lavet på mælk, så vil hun gerne, bland lidt smør i så de får en god smag, og prøv evt at tilsætte lidt kanel ovenpå også ;-)
Hvad laver du grøden på, vand eller mælk...Jeg lan ikke få havregrød i Lilje hvis det er lavet på vand, men lavet på mælk, så vil hun gerne, bland lidt smør i så de får en god smag, og prøv evt at tilsætte lidt kanel ovenpå også ;-)
Team Putte skriver: Prøv at spise havregrød selv
Den dur desværre ikke, jeg kan ikke selv lide havregrød.
Og selvom Farmand sidder ved siden af og spiser havregrød hjælper det heller ikke..
Jeg laver den med beggedele.. Koger den på vand og tilsætter MME bag efter for at hun får nok MME i løbet af dagen.
Men kunne være jeg skulle prøve at lave den på mælk.. er det samme bandningforhold som når man laver den på vand??
Månsson skriver: Nemlig, her ska det os laves på mælk også med lidt revet æble
Nemlig, her ska det os laves på mælk også med lidt revet æble
Her får hun en isterning æble mos i.. Det har hun også fået i alle de andre slags grød.. så det er jo en velkendt smag for hende.
Trine89 skriver: Den dur desværre ikke, jeg kan ikke selv lide havregrød. Og selvom Farmand sidder ved siden af og spiser havregrød hjælper det heller ikke..
Ja så duer det ik
Måske lidt frugtmos blandet i så den bliver sødet uden at bruge sukker
Trine89 skriver: Her får hun en isterning æble mos i.. Det har hun også fået i alle de andre slags grød.. så det er jo en velkendt smag for hende.
Team Putte skriver: Ja så duer det ik Måske lidt frugtmos blandet i så den bliver sødet uden at bruge sukker
Hun får en terning æblemos i.. (koger selv æblemos)Det har hun altid får i sin grød hun har spist som morgen mad.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128