Nu er jeg også en dårlig mor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken J. skriver:

Det spørger jeg også altid om - Synes det er rart at vide! Op i r... med de andre!

Ja tak...! Har også fået slået det i hovedet på mig selv nu at JEG gør hvad JEG synes. Og spørger lige så tosset jeg vil, så kan de andre rende og hoppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

SjeBets

faderens kusines mening ville jeg falde op og hoppe ned på, er hun en ung pige, kan de godt ( og jeg undskylder) være lidt drama, min svigerinde er en ung kvinde og Nøøøøj noget drama han kan få lavet omkring mange ting. og sådan en ting som at hendes fætters barns mor spurge ind til noget hun synes var forkert. Det kunne hun få meget ud af .... 

Hun er ikke vigtig .. skidt med det, du gør det med garanti godt, og jeg sprøger da også til mine børn, dog ikke så meget mere da de er så store at jeg bare spørger dem. Men da de var mindre gjorde jeg da 

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

SjeBets skriver:

faderens kusines mening ville jeg falde op og hoppe ned på, er hun en ung pige, kan de godt ( og jeg undskylder) være lidt drama, min svigerinde er en ung kvinde og Nøøøøj noget drama han kan få lavet omkring mange ting. og sådan en ting som at hendes fætters barns mor spurge ind til noget hun synes var forkert. Det kunne hun få meget ud af .... 

Hun er ikke vigtig .. skidt med det, du gør det med garanti godt, og jeg sprøger da også til mine børn, dog ikke så meget mere da de er så store at jeg bare spørger dem. Men da de var mindre gjorde jeg da 

Hun er på alder med mig, og vi er begge unge mødre  Men hun er nok også meget ala typen: "Se mig, her er jeg, og jeg er SÅ meget bedre end dig."

Anmeld

24. april 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Ja.... Ifølge så mange andre, der har SÅ ondt i røven over, at jeg spørger indtil hvor meget min datter spiser osv. når hun er ved sin far.

Amen for fanden altså...

Er det SÅ forkert, at jeg spørger hvor meget min datter har spist, når jeg ved at hun ikke gider spise!??!?!?!?!?!?!?!

Bliver snart hidsig og jordens største kælling overfor dem alle. Jeg gider sgu ikke finde mig i mere.

Så ER jeg da også en dårlig mor, når jeg kommer hjem hver mandag aften og spørger farmand hvor meget tøserne har spist mens jeg har været væk... 

Jeg synes nu det er meget rart at vide hvor meget de har spist, så jeg ved hvad jeg kan forholde mig til... 

Nu er Lina jo en der ikke spiser ret meget, så hende spørger jeg mest til når jeg kommer, da jeg går til kontrol med hende hver 14. dag.. Hun tager ikke det på hun skal... 

Jeg synes bestemt ikke der noget forkert i at spørge hvordan/hvor meget hun har spist... 

Anmeld

24. april 2012

Kløver

Det Er da meget normalt, vi spørger da også ind til hvordan vores søn har spist, sovet osv i dagplejen, eller hvis han er blevet passet

Anmeld

24. april 2012

Mamalou

rikkeregnbue skriver:

Ja.... Ifølge så mange andre, der har SÅ ondt i røven over, at jeg spørger indtil hvor meget min datter spiser osv. når hun er ved sin far.

Amen for fanden altså...

Er det SÅ forkert, at jeg spørger hvor meget min datter har spist, når jeg ved at hun ikke gider spise!??!?!?!?!?!?!?!

Bliver snart hidsig og jordens største kælling overfor dem alle. Jeg gider sgu ikke finde mig i mere.

NEJ du er ej. Du er en opmærksom mor, der bekymrer dig om dit barn.

Måske skal du overveje, om du skal lade være, hvis det skaber problemer og hvile i at din datter er glad og tilpas, når hun bliver afleveret og hentet. Ellers synes jeg du skal forklare din datters far, at det handler om dig og ikke om ham, når du spørger... Så han ikke føler sig kontrolleret.

Anmeld

24. april 2012

NinaNymannMadsen

jeg spørg selv hvor meget og hvornår mine børn sidst har spist. ikke i dagplejen, men dem der ellers passer dem også deres far selvom vi bor sammen, men nu har han haft den bette siden januar så jeg kunne gå i skole. og er bare nysgerrig for at høre hvor meget hun spiser når jeg ikke selv kan se det jo, og det varriere meget hvor emget og hvornår hun spiser nemlig og den store spiser hele tiden undtagen når hun skal

Anmeld

24. april 2012

Pige2009

rikkeregnbue skriver:

Amen for fanden altså...

Spring dog op pg fald ned på det - tæl derefter til 10 inden du siger noget

Har en meget småtspisende datter, som nu er 2½ år og jeg spørger da stadig, hvordan hun har spist, når hun har været ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.