Nu er jeg også en dårlig mor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.713 visninger
47 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja.... Ifølge så mange andre, der har SÅ ondt i røven over, at jeg spørger indtil hvor meget min datter spiser osv. når hun er ved sin far.

Amen for fanden altså...

Er det SÅ forkert, at jeg spørger hvor meget min datter har spist, når jeg ved at hun ikke gider spise!??!?!?!?!?!?!?!

Bliver snart hidsig og jordens største kælling overfor dem alle. Jeg gider sgu ikke finde mig i mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

signe.

rikkeregnbue skriver:

Ja.... Ifølge så mange andre, der har SÅ ondt i røven over, at jeg spørger indtil hvor meget min datter spiser osv. når hun er ved sin far.

Amen for fanden altså...

Er det SÅ forkert, at jeg spørger hvor meget min datter har spist, når jeg ved at hun ikke gider spise!??!?!?!?!?!?!?!

Bliver snart hidsig og jordens største kælling overfor dem alle. Jeg gider sgu ikke finde mig i mere.

Nej synes jeg ikke Vores den ældste er 2 år snart, og har altid været småtspisende. De der passer ham, får altid spørgsmålet "Hvordan har han spist?", og det er selvom det er hans egen far(bor sammen med faderen til begge børn, men han passer dem jo når jeg er ude ), bedsteforældre og dagplejer

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

signe. skriver:

Nej synes jeg ikke Vores den ældste er 2 år snart, og har altid været småtspisende. De der passer ham, får altid spørgsmålet "Hvordan har han spist?", og det er selvom det er hans egen far(bor sammen med faderen til begge børn, men han passer dem jo når jeg er ude ), bedsteforældre og dagplejer

Jeg synes heller ikke det er forkert at jeg spørger hvor meget hun har spist. Men det har alle andre åbenbart ondt i røven over

Anmeld

24. april 2012

signe.

rikkeregnbue skriver:

Jeg synes heller ikke det er forkert at jeg spørger hvor meget hun har spist. Men det har alle andre åbenbart ondt i røven over

Så går man da seriøst i for små sko, vil jeg mene Synes bare du skal fortsætte med at spørge. Det er din datter, og hvis det giver dig ro i sindet skal du spørge alt det du overhovedet orker!

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

signe. skriver:

Så går man da seriøst i for små sko, vil jeg mene Synes bare du skal fortsætte med at spørge. Det er din datter, og hvis det giver dig ro i sindet skal du spørge alt det du overhovedet orker!

Tak!  Altid rart at få lidt opmuntring herinde

Anmeld

24. april 2012

maria_wlt

signe. skriver:

Ja spørg indtil du ikke orker mere.. Hvis du virkelig er utryg om hun får nok så SKAL du jo spørger 

Men personen der bliver sur over det er nok bare stødt over at du ikke bare stoler på ham/hende...

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

maria_wlt skriver:

Ja spørg indtil du ikke orker mere.. Hvis du virkelig er utryg om hun får nok så SKAL du jo spørger 

Men personen der bliver sur over det er nok bare stødt over at du ikke bare stoler på ham/hende...

Ikke nok med det.... Så hende der høvler mig ned over det, hendes MOR har lige skrevet til mig. Hvad fanden sker der...

Anmeld

24. april 2012

maria_wlt

rikkeregnbue skriver:

Ikke nok med det.... Så hende der høvler mig ned over det, hendes MOR har lige skrevet til mig. Hvad fanden sker der...

Det skal du bare feje væk..

Du skal ikke lade sig påvirke af andre der mener at du ikke må bekymre dig.. Virkelig mærkeligt..

Hvis du har dit på det rene så skal du slet ikke reagere på det...

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

maria_wlt skriver:

Det skal du bare feje væk..

Du skal ikke lade sig påvirke af andre der mener at du ikke må bekymre dig.. Virkelig mærkeligt..

Hvis du har dit på det rene så skal du slet ikke reagere på det...

Det irriterer mig bare, at folk skal have så ondt i røven...

Anmeld

24. april 2012

Camillee

Vores søn er også småt spisende og jeg spørger ALTID til hvordan har har spist når han har været ude - i Vuggestue, Alene med Far eller hos Mormor.

Selvfølgelig er man bekymret om sine børn - Jeg synes ikke du skal lade det påvirke dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.