Nu er jeg også en dårlig mor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Happiness

Jeg tænker at det er meget normalt at høre hvordan dit barn har spist! Det gør man jo også til institutionen. Og jeg spørger da også når Lukas har været passet af bedsteforældrene. Og skal siges at Lukas spiser godt Det er da bare rart at vide! 

Så vil sige tværtimod, du er en god mor fordi du spørger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Gry91

Du gør da kun det helt rigtige ved at spørge ind til hvordan hun har spist  hvordan skal du ellers vide om hun måske er begyndt at spise mere, eller mindre for den sags skyld ? ej sikke nogle smålige, nærtagende og kedelige mennesker. 

Bare lad være med at lade det gå dig på, du ved jo du gør det rigtige 

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Camillee skriver:

Vores søn er også småt spisende og jeg spørger ALTID til hvordan har har spist når han har været ude - i Vuggestue, Alene med Far eller hos Mormor.

Selvfølgelig er man bekymret om sine børn - Jeg synes ikke du skal lade det påvirke dig!

Desværre... er jeg bare typen der bliver påvirket af alt

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Happiness skriver:

Jeg tænker at det er meget normalt at høre hvordan dit barn har spist! Det gør man jo også til institutionen. Og jeg spørger da også når Lukas har været passet af bedsteforældrene. Og skal siges at Lukas spiser godt Det er da bare rart at vide! 

Så vil sige tværtimod, du er en god mor fordi du spørger!

Tak!

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Gry91 skriver:

Du gør da kun det helt rigtige ved at spørge ind til hvordan hun har spist  hvordan skal du ellers vide om hun måske er begyndt at spise mere, eller mindre for den sags skyld ? ej sikke nogle smålige, nærtagende og kedelige mennesker. 

Bare lad være med at lade det gå dig på, du ved jo du gør det rigtige 

Tusind tak for

Anmeld

24. april 2012

JH12

Nej selvfølgelig gør det dig ikke til en dårlig mor, jeg vil imod sige det gør dig til en god mor ..

Synes godt du kan sige til folk du ikke gider at finde dig i at blive kaldt en dårlig mor..

Anmeld

24. april 2012

Camillee

rikkeregnbue skriver:

Desværre... er jeg bare typen der bliver påvirket af alt

Jeg kan godt forstå dig .. men jeg synes du gør det rigtige ved at spørge ind til hvor meget hun spiser

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Joyce1986 skriver:

Nej selvfølgelig gør det dig ikke til en dårlig mor, jeg vil imod sige det gør dig til en god mor ..

Synes godt du kan sige til folk du ikke gider at finde dig i at blive kaldt en dårlig mor..

Tak

Anmeld

24. april 2012

MelikkazMoar

JEg spørg også altid !

hvor meget har hun spist, og hvad har hun spist ?

for normalt gider hun kun spise rigtig menneske mad når jeg ikke er der.. så det mest fordi jeg er vildt nysgerrig.. og hvis hun nu ikke har spist så meget, ved jeg jo hvor meget jeg selv skal sidde oppe om aftenen med patterne fremme..

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Camillee skriver:

Jeg kan godt forstå dig .. men jeg synes du gør det rigtige ved at spørge ind til hvor meget hun spiser

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.