Nu er jeg også en dårlig mor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Giv den gaaaaaas Rikke !

- Nej det er der ikke noget galt i at du vil. Jeg vil også altid vide hvor meget Mikkas har spist, hvis kæresten har givet ham mad!

Amen altså.... Christina for fanden  Skal vi ikke bare få delt det chokolade og så skyde (IRONI KAN FOREKOMME!!!) alle de dersens dumme mennesker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

rikkeregnbue skriver:

Amen altså.... Christina for fanden  Skal vi ikke bare få delt det chokolade og så skyde (IRONI KAN FOREKOMME!!!) alle de dersens dumme mennesker?

Jo nu er det sku på tide ... Så kan i sidde og yde tortur på vores børn nu hvor det også er så uansvarligt at gie sine børn grød ..... altså for satan

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Jo nu er det sku på tide ... Så kan i sidde og yde tortur på vores børn nu hvor det også er så uansvarligt at gie sine børn grød ..... altså for satan

Hahaha! Det emne skal vi ikke ind på herrr

Anmeld

24. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

rikkeregnbue skriver:

Hahaha! Det emne skal vi ikke ind på herrr

Nej, det er nok godt nok at vi ikke gør det Så ender det bare med at vi får en lille flyvetuuuuuuur

Anmeld

24. april 2012

livhemdrup

rikkeregnbue skriver:

Ja.... Ifølge så mange andre, der har SÅ ondt i røven over, at jeg spørger indtil hvor meget min datter spiser osv. når hun er ved sin far.

Amen for fanden altså...

Er det SÅ forkert, at jeg spørger hvor meget min datter har spist, når jeg ved at hun ikke gider spise!??!?!?!?!?!?!?!

Bliver snart hidsig og jordens største kælling overfor dem alle. Jeg gider sgu ikke finde mig i mere.

Synés bestemt ik du er en dårlig mor. Derimod en mor som gerne vil vide om din datter har haft en god dag og derfor er det da naturligt at spørge om hvordan barnet har sovet spist leget pludret osv. Bliv du blot ved så må andre tænke hvad de vil. 

Anmeld

24. april 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Ja.... Ifølge så mange andre, der har SÅ ondt i røven over, at jeg spørger indtil hvor meget min datter spiser osv. når hun er ved sin far.

Amen for fanden altså...

Er det SÅ forkert, at jeg spørger hvor meget min datter har spist, når jeg ved at hun ikke gider spise!??!?!?!?!?!?!?!

Bliver snart hidsig og jordens største kælling overfor dem alle. Jeg gider sgu ikke finde mig i mere.

Sikke nogle idioter !! Det kan de da bare ikke være bekendt... 

Anmeld

24. april 2012

klmf

rikkeregnbue skriver:

Jeg spurgte: "Fik hun spist, og hvor meget?" - Spurgte kun om hun fik spist, fordi jeg ved hun var sulten da han tog hende, men hun ville ikke have noget hjemmefra (i flasken), så hvis hun stadig ikke havde spist...

Ikke nemt så

De ord vi udtaler står vel for 10% af indholdet i en samtale, resten er kropssprog, toneleje osv. så uanset hvad er det svært for andre, der ikke var medm i samtalen at vurdere på noget som helst

Og jeg spørger også tit, når han har været ved bedsterne - der vil man nemlig gerne spise alt det man ikke vil derhjemme

Anmeld

24. april 2012

SjeBets

jeg tænker hvem siger at du er en dårlig mor ? En tilfældig som ikke ved noget eller ? eller en tæt på, hvis det bare er en tilfældig så vil jeg hoppe op og falde ned på det, min tøs bonus mor kalder ofte mig en dårlig mor, men jeg ved jeg gør det godt, og at hun selv har gjort mange af de ting som hun mener jeg gør dårligt selv i større stil med hendes egne børn. Så for mig er hendes mening ingenting værd, men var det min datters farmor der havde sagt noget til mig, ville jeg nok tage det til mig. Men anden vil jeg bare skubbe væk, og ja jeg er blevet bedre til det med alderen, da jeg var ung mor og alene om det, var jeg også noget mere "opfarende " hvis nogen sagde noget. 

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

SjeBets skriver:

jeg tænker hvem siger at du er en dårlig mor ? En tilfældig som ikke ved noget eller ? eller en tæt på, hvis det bare er en tilfældig så vil jeg hoppe op og falde ned på det, min tøs bonus mor kalder ofte mig en dårlig mor, men jeg ved jeg gør det godt, og at hun selv har gjort mange af de ting som hun mener jeg gør dårligt selv i større stil med hendes egne børn. Så for mig er hendes mening ingenting værd, men var det min datters farmor der havde sagt noget til mig, ville jeg nok tage det til mig. Men anden vil jeg bare skubbe væk, og ja jeg er blevet bedre til det med alderen, da jeg var ung mor og alene om det, var jeg også noget mere "opfarende " hvis nogen sagde noget. 

Det er min datters fars... kusine... Eller whatever hun nu er.

Anmeld

24. april 2012

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Amen for fanden altså...

Det spørger jeg også altid om - Synes det er rart at vide! Op i r... med de andre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.