Behandling startet - spændende at se hvad tiden bringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Dreamer1987

Tøsen* skriver:

Det kan jeg godt forstå I gør :-)

Har din kæreste fået taget sædprøve?

Nej ikke endnu - han skal aflevere 2 en den 3 maj og en den 10 maj og så skal vi til samtale den 5 juni hvor vi skal sbakke om hvilken behandling vi skal i gang med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

**Ønskebabyen

Dreamer1987 skriver:

Nej ikke endnu - han skal aflevere 2 en den 3 maj og en den 10 maj og så skal vi til samtale den 5 juni hvor vi skal sbakke om hvilken behandling vi skal i gang med

Okay, det bliver spændende!

Anmeld

25. april 2012

foto på lærred

Dreamer1987 skriver:

Hej alle sammen derude.

SÅ blev vi medlem af denne debat gruppe - efter 2 år med et par SA blev vi enige om at vi skulle blive undersøgt for at se om der var noget som forhindrede os i at blive gravide og hvor det blev derinde.

Så vi er startet til behandling på en klinik og skal til den første samtale her næste mandag - håber snart det lykkes.

Held og lykke. Må to streger snart komme jeres vej

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

25. april 2012

pastry26

Dreamer1987 skriver:

Hej dejligt der er nogen der følger med og vil da

Helt sikkert også følge jer  Jaa tror også det er det vi skal mandag - hvad bliver der spurgt om i grove træk til den første samtale??

Bliver spændende også for jer og vi  Fingre for at alt er i den skønneste orden for os begge! 

I grove træk bliver der spurgt ind til medicin, sygdomme, om du har været gravid før, om din mand har børn til anden side, lidt om din sygdomshistorie - generelt helbred. 

Så snakkede vi også lidt om de forskellige behandlingsmuligheder, og forskellige spørgsmål vi havde.

Det er en meget rar følelse når man går derfra, håber I får det på samme måde.

Hvor er I henvist til? 

Anmeld

26. april 2012

Dreamer1987

pastry26 skriver:

I grove træk bliver der spurgt ind til medicin, sygdomme, om du har været gravid før, om din mand har børn til anden side, lidt om din sygdomshistorie - generelt helbred. 

Så snakkede vi også lidt om de forskellige behandlingsmuligheder, og forskellige spørgsmål vi havde.

Det er en meget rar følelse når man går derfra, håber I får det på samme måde.

Hvor er I henvist til? 

Ok - synes det meget rart at være bare en lille smule forberedt men gLæder mig stadig til at komme i gang specielt fordi min kusine lige har født i går og har set den lille pige vil også have min egen!! 

Men vi er blevet henvist til en Bjarne i Taastrup som min kusine og kæreste har været hos og fik en velskabt dreng og nu en pige ud af 

Anmeld

26. april 2012

Dreamer1987

foto på lærred skriver:

Held og lykke. Må to streger snart komme jeres vej

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Takker - håber snart den er der, vil så gerne have min egen lille spirre i mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.