Behandling startet - spændende at se hvad tiden bringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

**Ønskebabyen

Dreamer1987 skriver:

Ja ikke, også at man har ne man kan snakke med om de ting man går igennem hvis man nu er nogenlunde lige langt i forløbet  bare en tanke.

Jamen vi bor på Sjælland og starter i behandling på mandag i Taastrup - hvad med jer??

Ja netop :-)

Vi bor i Aalborg så vi skal starte i behandling i Dronninglund Har I været til den første samtale eller er det det I skal på Mandag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Dreamer1987

Tøsen* skriver:

Ja netop :-)

Vi bor i Aalborg så vi skal starte i behandling i Dronninglund Har I været til den første samtale eller er det det I skal på Mandag?

Ok, det var et stykke væk men derfor kan man sagtens dele erfaringer, ting og sager i ens forløb

Hvad er så det næste skridt for jer??

Ja det er vores første samtale på mandag så det bliver ret så spændende.

Anmeld

24. april 2012

**Ønskebabyen

Dreamer1987 skriver:

Ok, det var et stykke væk men derfor kan man sagtens dele erfaringer, ting og sager i ens forløb

Hvad er så det næste skridt for jer??

Ja det er vores første samtale på mandag så det bliver ret så spændende.

Jamen næste skridt er at kæresten skal aflevere ny sædprøve( sidst i juni mdr) der skal åbenbart gå 3 mdr fra det første er afleveret til man kan afleverer en ny.. :-(
Og derefter skal vi så til samtale deroppe igen ang hvilken behandling til kan give os. (IUI eller IVF)

Anmeld

25. april 2012

ønskebørn74

Dreamer1987 skriver:

Hej alle sammen derude.

SÅ blev vi medlem af denne debat gruppe - efter 2 år med et par SA blev vi enige om at vi skulle blive undersøgt for at se om der var noget som forhindrede os i at blive gravide og hvor det blev derinde.

Så vi er startet til behandling på en klinik og skal til den første samtale her næste mandag - håber snart det lykkes.

held og lykke med det hele

Anmeld

25. april 2012

Nessie

Held og lykke med det, håber der er "gevinst" til jer hurtigt

Anmeld

25. april 2012

Dreamer1987

Nessie skriver:

Held og lykke med det, håber der er "gevinst" til jer hurtigt

Takker det håber vi også

V. Krydser i hvert fald fingre for at der snart sker noget

Anmeld

25. april 2012

Dreamer1987

Tøsen* skriver:

Jamen næste skridt er at kæresten skal aflevere ny sædprøve( sidst i juni mdr) der skal åbenbart gå 3 mdr fra det første er afleveret til man kan afleverer en ny.. :-(
Og derefter skal vi så til samtale deroppe igen ang hvilken behandling til kan give os. (IUI eller IVF)

Ej - kan godt forstå humøret er nede da man lige bliver skubbet tilbage i ens forløb  Men vi krydser fingre for At de så finder ud af hvad der så skal ske med jer 

Vi ser i hvert fald frem til mandag. 

Anmeld

25. april 2012

**Ønskebabyen

Dreamer1987 skriver:

Ej - kan godt forstå humøret er nede da man lige bliver skubbet tilbage i ens forløb  Men vi krydser fingre for At de så finder ud af hvad der så skal ske med jer 

Vi ser i hvert fald frem til mandag. 

Det kan jeg godt forstå I gør :-)

Har din kæreste fået taget sædprøve?

Anmeld

25. april 2012

pastry26

Dreamer1987 skriver:

Hej alle sammen derude.

SÅ blev vi medlem af denne debat gruppe - efter 2 år med et par SA blev vi enige om at vi skulle blive undersøgt for at se om der var noget som forhindrede os i at blive gravide og hvor det blev derinde.

Så vi er startet til behandling på en klinik og skal til den første samtale her næste mandag - håber snart det lykkes.

Hej 

Dejligt for Jer at der kommer lidt gang i tingene. Det giver da også en form for ro, at man har taget det næste skridt..

Min kæreste og jeg er lige kommet hjem fra Aagaards klinik her i Århus, efter vi blev henvist fra egen læge. Vi var til en fertilitetssamtale som det hedder, måske det samme som i skal? 

Dejlig oplevelse, og gode råd vi fik. Det næste skridt er en passage undersøgelse for mit vedkommende her i næste uge og en sædprøve fra min kæreste, som bliver afleveret fredag. Så krydser vi ellers fingere for alt er okay..

Spændende hvad fremtiden bringer for Jer. Jeg vil helt sikkert følge med fra sidelinjen. 

Anmeld

25. april 2012

Dreamer1987

pastry26 skriver:

Hej 

Dejligt for Jer at der kommer lidt gang i tingene. Det giver da også en form for ro, at man har taget det næste skridt..

Min kæreste og jeg er lige kommet hjem fra Aagaards klinik her i Århus, efter vi blev henvist fra egen læge. Vi var til en fertilitetssamtale som det hedder, måske det samme som i skal? 

Dejlig oplevelse, og gode råd vi fik. Det næste skridt er en passage undersøgelse for mit vedkommende her i næste uge og en sædprøve fra min kæreste, som bliver afleveret fredag. Så krydser vi ellers fingere for alt er okay..

Spændende hvad fremtiden bringer for Jer. Jeg vil helt sikkert følge med fra sidelinjen. 

Hej dejligt der er nogen der følger med og vil da

Helt sikkert også følge jer  Jaa tror også det er det vi skal mandag - hvad bliver der spurgt om i grove træk til den første samtale??

Bliver spændende også for jer og vi  Fingre for at alt er i den skønneste orden for os begge! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.