Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen derude.
SÅ blev vi medlem af denne debat gruppe - efter 2 år med et par SA blev vi enige om at vi skulle blive undersøgt for at se om der var noget som forhindrede os i at blive gravide og hvor det blev derinde.
Så vi er startet til behandling på en klinik og skal til den første samtale her næste mandag - håber snart det lykkes.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dreamer1987 skriver: Hej alle sammen derude. SÅ blev vi medlem af denne debat gruppe - efter 2 år med et par SA blev vi enige om at vi skulle blive undersøgt for at se om der var noget som forhindrede os i at blive gravide og hvor det blev derinde. Så vi er startet til behandling på en klinik og skal til den første samtale her næste mandag - håber snart det lykkes.
Held og lykke med det - håber lykken snart vender og kommer jeres vej. (:
M (: skriver: Held og lykke med det - håber lykken snart vender og kommer jeres vej. (:
Tak skal du have, ja håber også vi snart bliver ramt af storken
tarkoflen skriver: Velkommen herinde...Jeg håber I får noget god hjælp af siden og spørger alt det I har brug for, der er mange, med rigtig meget erfaring, desværre.Rigtig meget held og lykke på mandag, jeg håber I får en afklaring og noget hjælp.
Velkommen herinde...Jeg håber I får noget god hjælp af siden og spørger alt det I har brug for, der er mange, med rigtig meget erfaring, desværre.Rigtig meget held og lykke på mandag, jeg håber I får en afklaring og noget hjælp.
Tusind tak skal du have - vi håber i hvert fald på vi får nogle svar på mandag som vi kan bruge og så vi snart kan få en lille spirre i maven.
Tøsen* skriver: Held og lykke :-)Kæresten og jeg er selv lige startet og var til første samtale i Fredags :-)
Held og lykke :-)Kæresten og jeg er selv lige startet og var til første samtale i Fredags :-)
Jo tak skal du også have - ok, dejligt så er i også godt i gang.
Fik i noget generelt af vide som vi måske vil have gavn af??
l.kjoeller skriver: held og lykke med det. skal nok lykkes for jer- de er så dygtige
held og lykke med det. skal nok lykkes for jer- de er så dygtige
Vi krydser også fingre for der snart sker noget - men ja vi har også fuld tillid til dem så håber da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128