Behandling startet - spændende at se hvad tiden bringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.055 visninger
35 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Dreamer1987

Hej alle sammen derude.

SÅ blev vi medlem af denne debat gruppe - efter 2 år med et par SA blev vi enige om at vi skulle blive undersøgt for at se om der var noget som forhindrede os i at blive gravide og hvor det blev derinde.

Så vi er startet til behandling på en klinik og skal til den første samtale her næste mandag - håber snart det lykkes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

M (:

Dreamer1987 skriver:

Hej alle sammen derude.

SÅ blev vi medlem af denne debat gruppe - efter 2 år med et par SA blev vi enige om at vi skulle blive undersøgt for at se om der var noget som forhindrede os i at blive gravide og hvor det blev derinde.

Så vi er startet til behandling på en klinik og skal til den første samtale her næste mandag - håber snart det lykkes.

Held og lykke med det - håber lykken snart vender og kommer jeres vej. (:

Anmeld

24. april 2012

Dreamer1987

M (: skriver:

Held og lykke med det - håber lykken snart vender og kommer jeres vej. (:

Tak skal du have, ja håber også vi snart bliver ramt af storken

Anmeld

24. april 2012

tarkoflen

Velkommen herinde...

Jeg håber I får noget god hjælp af siden og spørger alt det I har brug for, der er mange, med rigtig meget erfaring, desværre.

Rigtig meget held og lykke på mandag, jeg håber I får en afklaring og noget hjælp.

Anmeld

24. april 2012

Miss BananaHammock

Held og lykke med det hele! for det bliver en kort til i behandlingsverdenen. Heldigvis er pigerne herinde de bedste til at støtte hele vejen igennem. Jeg kunne ikke have klaret mig uden!

Anmeld

24. april 2012

**Ønskebabyen

Dreamer1987 skriver:

Hej alle sammen derude.

Held og lykke :-)

Kæresten og jeg er selv lige startet og var til første samtale i Fredags :-)

Anmeld

24. april 2012

Dreamer1987

tarkoflen skriver:

Velkommen herinde...

Jeg håber I får noget god hjælp af siden og spørger alt det I har brug for, der er mange, med rigtig meget erfaring, desværre.

Rigtig meget held og lykke på mandag, jeg håber I får en afklaring og noget hjælp.

Tusind tak skal du have -  vi håber i hvert fald på vi får nogle svar på mandag som vi kan bruge og så vi snart kan få en lille spirre i maven.

Anmeld

24. april 2012

Dreamer1987

Tøsen* skriver:

Held og lykke :-)

Kæresten og jeg er selv lige startet og var til første samtale i Fredags :-)

Jo tak skal du også have - ok, dejligt så er i også godt i gang.

Fik i noget generelt af vide som vi måske vil have gavn af??

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

Dreamer1987 skriver:

Hej alle sammen derude.

held og lykke med det. skal nok lykkes for jer- de er så dygtige

Anmeld

24. april 2012

Dreamer1987

l.kjoeller skriver:

held og lykke med det. skal nok lykkes for jer- de er så dygtige

Vi krydser også fingre for der snart sker noget - men ja vi har også fuld tillid til dem så håber da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.