Behandling startet - spændende at se hvad tiden bringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Dreamer1987

Miss BananaHammock skriver:

Held og lykke med det hele! for det bliver en kort til i behandlingsverdenen. Heldigvis er pigerne herinde de bedste til at støtte hele vejen igennem. Jeg kunne ikke have klaret mig uden!

Det lyder rart, så ved man at man har et forum at snakke med og som støtter en under forløbet.

Men jo tak vi krydser også alt hvad der krydses kan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

l.kjoeller

Dreamer1987 skriver:

Vi krydser også fingre for der snart sker noget - men ja vi har også fuld tillid til dem så håber da

går stærkt når først i er i gang heldigvis (Vi har fået hjælp til vores lille pige som snart kommer)

Anmeld

24. april 2012

Dreamer1987

l.kjoeller skriver:

går stærkt når først i er i gang heldigvis (Vi har fået hjælp til vores lille pige som snart kommer)

Det håber vi også på. Vi ved jo ikke rigtig hvordan sådan noget foregår endnu men det kommer vi snart til.

Hvor længe gik der fra i startet til i testede positivt.

Og ja hun skulle jo gerne komme lige om lidt kan jeg se - bliver dejligt for jer

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

Dreamer1987 skriver:

Det håber vi også på. Vi ved jo ikke rigtig hvordan sådan noget foregår endnu men det kommer vi snart til.

Hvor længe gik der fra i startet til i testede positivt.

Og ja hun skulle jo gerne komme lige om lidt kan jeg se - bliver dejligt for jer

Var gennem 2 inseminationsforsøg og 1 icsi forsøg (kunstig befrugtning)

Fra vi startede til vi havde en positiv test gik der lidt over 6 mnd. så det er bestemt overskuelig fremtid.

De har også noget man kan få for at ægget sætter sig fast og bliver der, og i derved mindsker risiko for SA, så hvis først i bliver gravide er der mange ting de kan gøre for at graviditeten bliver fuldbåren

Du skriver bare hvis du har spørgsmål

Anmeld

24. april 2012

Dreamer1987

l.kjoeller skriver:

Var gennem 2 inseminationsforsøg og 1 icsi forsøg (kunstig befrugtning)

Fra vi startede til vi havde en positiv test gik der lidt over 6 mnd. så det er bestemt overskuelig fremtid.

De har også noget man kan få for at ægget sætter sig fast og bliver der, og i derved mindsker risiko for SA, så hvis først i bliver gravide er der mange ting de kan gøre for at graviditeten bliver fuldbåren

Du skriver bare hvis du har spørgsmål

Tak for de søde ord. Det er virkelig dejligt at hører og der falder en vis ro over en når man hører disse ting.

Vidste ikke at man kunne få noget til at få ægget til at sætte sig fast men det er jeg kun glad for at hører.

Du kan tro jeg nok skal vende tilbage hvis jeg har spørgsmål og regner da med at opdatere jævnligt under vores forløb.

Tak. mange tak.

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

Dreamer1987 skriver:

Tak for de søde ord. Det er virkelig dejligt at hører og der falder en vis ro over en når man hører disse ting.

Vidste ikke at man kunne få noget til at få ægget til at sætte sig fast men det er jeg kun glad for at hører.

Du kan tro jeg nok skal vende tilbage hvis jeg har spørgsmål og regner da med at opdatere jævnligt under vores forløb.

Tak. mange tak.

Det var bestemt så lidt.

Anmeld

24. april 2012

**Ønskebabyen

Dreamer1987 skriver:

Jo tak skal du også have - ok, dejligt så er i også godt i gang.

Fik i noget generelt af vide som vi måske vil have gavn af??

Nej egentlig ikke. :-)

Vi er desværre bare i den situation at kæresten skal afleverer en ny sædprøve så vi er lige blevet sat min. 3 mdr tilbage i forløbet :-( ØV!

Anmeld

24. april 2012

Dreamer1987

Tøsen* skriver:

Nej egentlig ikke. :-)

Vi er desværre bare i den situation at kæresten skal afleverer en ny sædprøve så vi er lige blevet sat min. 3 mdr tilbage i forløbet :-( ØV!

Nå ok. Ej det er jeg ked af  aldrig sjovt når man får sådan nogle beskeder. Og specielt ikke når man har sat sine forventninger op.

Håber da snart også for jer at der sker noget- kan jo være vi kommer til at følge hinanden i form af graviditet hvem ved. Vi krydser i hvert fald fingre.

Anmeld

24. april 2012

**Ønskebabyen

Dreamer1987 skriver:

Nå ok. Ej det er jeg ked af  aldrig sjovt når man får sådan nogle beskeder. Og specielt ikke når man har sat sine forventninger op.

Håber da snart også for jer at der sker noget- kan jo være vi kommer til at følge hinanden i form af graviditet hvem ved. Vi krydser i hvert fald fingre.

Det kunne være spændende/sjovt at have en at følges med! :-)

Hvor i landet skal I i behandling henne?

Anmeld

24. april 2012

Dreamer1987

Tøsen* skriver:

Det kunne være spændende/sjovt at have en at følges med! :-)

Hvor i landet skal I i behandling henne?

Ja ikke, også at man har ne man kan snakke med om de ting man går igennem hvis man nu er nogenlunde lige langt i forløbet  bare en tanke.

Jamen vi bor på Sjælland og starter i behandling på mandag i Taastrup - hvad med jer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.