Til Jer der har kørekort.... Spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

hihi nej det ville ihværtifal se lidt sjovt ud

Ja det tror jeg også... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Mother-love

Jeg vil sige det som alle de andre siger. At få ham til at gå ud af bilen.

Men da jeg tog kørekort blev jeg ikke spurgt om noget som helst. Heller ikke da jeg skulle generhverve

Anmeld

22. april 2012

tithi

Mira0911 skriver:

Jeg bliver jo nød til at spørge for at få et svar... 

For et par dage siden købte jeg sådan en pakke på nettet til at kan øve og øve mig i forskellige prøver så jeg bliver godt rustet til Teoriprøve... 

Jeg blev stilt et spørgsmål mht. selve køreprøven... Man skal jo tjekke sin bil igennem inden man starter med at køre... 

Spørgsmålet var "Hvordan jeg ville tjekke om bremselyset virkede"

En af svar mulighederne var "Spørge sin sagkyndige om h*n vil stille sig ud bag bilen og give tegn til om det virker eller ej?" 

Jeg tænker, kan man tillade sig og spørge den sagkyndige om h*n vil stille sig ud? Eller skal man bakke så tæt så muligt på noget så man selv kan tjekke det?? 

Hvad gjorde du? 

Hvad ville du gøre i den situation? 

Min kørelærer sagde jeg skulle bede køresagkyndig om at trykke på bremsen, mens jeg selv gik ud og så efter (køreskolebilen har jo også en bremsepedal i passagersiden)

Anmeld

22. april 2012

Noneother

Min kørelærer gjorde meget ud af at fortælle mig at skal du have tjekket lys og så videre... Ja, så skal du netop bede ham om at stå ud af bilen og kigge.

Jeg fik desværre en gennemgang af motorrummet, og det var bare det jeg var værst til.

men god idé med sådan en pakke. Jeg øvede mig helt vildt op til teoriprøve med de der online tests, og endte med 0 fejl i prøven.  (startede ud med 10-12 fejl i dem online )
Man lærer hurtigt hvad de forventer af svar

Anmeld

22. april 2012

Mira0911

michelledam skriver:

Jeg vil sige det som alle de andre siger. At få ham til at gå ud af bilen.

Men da jeg tog kørekort blev jeg ikke spurgt om noget som helst. Heller ikke da jeg skulle generhverve

For mig føles det også som det mest rigtige at gøre... 

Anmeld

22. april 2012

Mira0911

tithi skriver:

Min kørelærer sagde jeg skulle bede køresagkyndig om at trykke på bremsen, mens jeg selv gik ud og så efter (køreskolebilen har jo også en bremsepedal i passagersiden)

Okey, det kunne man jo også... 

Anmeld

22. april 2012

Mira0911

Noneother skriver:

Min kørelærer gjorde meget ud af at fortælle mig at skal du have tjekket lys og så videre... Ja, så skal du netop bede ham om at stå ud af bilen og kigge.

Jeg fik desværre en gennemgang af motorrummet, og det var bare det jeg var værst til.

men god idé med sådan en pakke. Jeg øvede mig helt vildt op til teoriprøve med de der online tests, og endte med 0 fejl i prøven.  (startede ud med 10-12 fejl i dem online )
Man lærer hurtigt hvad de forventer af svar

Puh, motorrummet har jeg slet ikke været ved at kigge på endnu... Men det skal jeg helt sikkert... Aner jo ikke hvad jeg vil blive spurgt om... 

Jeg er rigtig glad for at jeg købte sådan en pakke, så kan jeg øve og øve... 

Den første test jeg tog i pakken havde jeg 8 fejl...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.