Til Jer der har kørekort.... Spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.952 visninger
46 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Mira0911

Jeg bliver jo nød til at spørge for at få et svar... 

For et par dage siden købte jeg sådan en pakke på nettet til at kan øve og øve mig i forskellige prøver så jeg bliver godt rustet til Teoriprøve... 

Jeg blev stilt et spørgsmål mht. selve køreprøven... Man skal jo tjekke sin bil igennem inden man starter med at køre... 

Spørgsmålet var "Hvordan jeg ville tjekke om bremselyset virkede"

En af svar mulighederne var "Spørge sin sagkyndige om h*n vil stille sig ud bag bilen og give tegn til om det virker eller ej?" 

Jeg tænker, kan man tillade sig og spørge den sagkyndige om h*n vil stille sig ud? Eller skal man bakke så tæt så muligt på noget så man selv kan tjekke det?? 

Hvad gjorde du? 

Hvad ville du gøre i den situation? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

lycly

Du kan sagtens bede den sagkyndige om at gå ud. Det gjorde jeg, da jeg skulle tjekke ratslør

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

LunaLykke skriver:

Du kan sagtens bede den sagkyndige om at gå ud. Det gjorde jeg, da jeg skulle tjekke ratslør

Årh hvad er ratslør? har glemt det... 

Anmeld

21. april 2012

lio

Da jeg var til min prøve (for 6 år siden) husker jeg at jeg skulle tjekke blinklys og sagkyndig stod ude selv og kiggede at de lyste, han bedte ikke mig tjekke efter. Han spurgte bare til hvad farve lyset skulle have og hvor lysene skulle side. - Ved godt det ikke er blinklys du spørg til men ville bare give mit eksempel, med et andet lys.

Held og lykke

Anmeld

21. april 2012

lycly

Mira0911 skriver:

Årh hvad er ratslør? har glemt det... 

Der tjekker du om hjulene følger med når du drejer på rattet når bilen er slukket og holder stille. Hjulene skal følge med

Anmeld

21. april 2012

LR85

hva var de andre svarmuligheder?

tænker absolut ikke a det er svar jeg ville vælge.

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

LR85 skriver:

hva var de andre svarmuligheder?

tænker absolut ikke a det er svar jeg ville vælge.

Der var den med den sagkyndige

og at man kunne bremse og hurtigt stige ud af bilen og tjekke lyset.. 

Kan ikke huske den sidste svar mulighed... 

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

LunaLykke skriver:

Der tjekker du om hjulene følger med når du drejer på rattet når bilen er slukket og holder stille. Hjulene skal følge med

Ah så er jeg med igen... 

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

Laijona Äiti skriver:

Da jeg var til min prøve (for 6 år siden) husker jeg at jeg skulle tjekke blinklys og sagkyndig stod ude selv og kiggede at de lyste, han bedte ikke mig tjekke efter. Han spurgte bare til hvad farve lyset skulle have og hvor lysene skulle side. - Ved godt det ikke er blinklys du spørg til men ville bare give mit eksempel, med et andet lys.

Held og lykke

Okey.. Takker for at du fortalte om det alligevel... 

Tusind tak... 

Anmeld

21. april 2012

LinLin

Jeg tror da det er det rigtige...
- man kan jo ikke selv se det inde fra bilen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.