Til Jer der har kørekort.... Spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

hihi tja.. det kan man jo os

Ja, havde slet ikke tænkt på en mursten... Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Ja, havde slet ikke tænkt på en mursten... Hehe

det gav heller ikke mening for mig før kæresten skar det ud i pap for mig..  godt jeg har ham

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

det gav heller ikke mening for mig før kæresten skar det ud i pap for mig..  godt jeg har ham

Hehe... Sådan er det også lidt med mig... Nogle ting skal skæres ud i pap før jeg fatter noget... 

Anmeld

22. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Hehe... Sådan er det også lidt med mig... Nogle ting skal skæres ud i pap før jeg fatter noget... 

jeg har heldigvis den undskyldning at jeg er blondine, eller det vil sige mit hår bliver mørkere og mørkere  men jeg vil ikke farve det så ved ikk hvor længe jeg er blondine endnu..

men kører egentlig lidt på at være en dum blondine sådan lidt for sjov

Anmeld

22. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

jeg har heldigvis den undskyldning at jeg er blondine, eller det vil sige mit hår bliver mørkere og mørkere  men jeg vil ikke farve det så ved ikk hvor længe jeg er blondine endnu..

men kører egentlig lidt på at være en dum blondine sådan lidt for sjov

Fnis.... 

Da jeg var yngre, farvede jeg mit hår blondt, det gør jeg aldrig igen... Det var rigtig grimt... 

Anmeld

22. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Fnis.... 

Da jeg var yngre, farvede jeg mit hår blondt, det gør jeg aldrig igen... Det var rigtig grimt... 

jeg har altid været meget øm om mit blondte hår..

min søster har total ødelagt sit hår med farve det samme skal ikke ske for mig.. så ud over festivals farvede striber der ku vaskes ud, har jegaldrig haft farve i håret..

Anmeld

22. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

jeg har altid været meget øm om mit blondte hår..

min søster har total ødelagt sit hår med farve det samme skal ikke ske for mig.. så ud over festivals farvede striber der ku vaskes ud, har jegaldrig haft farve i håret..

Jeg farver tilgengæld mit hver 4. måned ca... Jeg hader min egen hårfarve som er mørkeblond/kommunefarvet.. 

Anmeld

22. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Jeg farver tilgengæld mit hver 4. måned ca... Jeg hader min egen hårfarve som er mørkeblond/kommunefarvet.. 

samme hårfarve som jeg vidst nok får med tiden  det er ret trist men sådan er det når man ikke ønsker at farve det

Anmeld

22. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

samme hårfarve som jeg vidst nok får med tiden  det er ret trist men sådan er det når man ikke ønsker at farve det

Ja... 

Når jeg bliver gammel og gråhåret og 80 år, er det nok ikke så moderne at en gammel dame farver sit hår rødlig med lilla skær... 

Anmeld

22. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Ja... 

Når jeg bliver gammel og gråhåret og 80 år, er det nok ikke så moderne at en gammel dame farver sit hår rødlig med lilla skær... 

hihi nej det ville ihværtifal se lidt sjovt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.