Til Jer der har kørekort.... Spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Chelle92

Mira0911 skriver:

Årh hvad er ratslør? har glemt det... 

Ratslør er der hvor man tjekker, hvor meger rattet drejer uden at dækkene følge med, er datter af en mekaniker så har lært en masse om det. Bare så du ikke får forkert i den hvis du bliver spurgt om hvad ratslør er. Forresten på gamle biler må der max. være 5 cm slør til hver side og på nye biler må der intet slør være..

Håber det kan hjælpe dig en smule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Mira0911

Chellepigen1992 skriver:

Ratslør er der hvor man tjekker, hvor meger rattet drejer uden at dækkene følge med, er datter af en mekaniker så har lært en masse om det. Bare så du ikke får forkert i den hvis du bliver spurgt om hvad ratslør er. Forresten på gamle biler må der max. være 5 cm slør til hver side og på nye biler må der intet slør være..

Tusind tak for info... Jeg har fået det at vide til teori den første gang, men ikke lige noget jeg sådan lige huskede på... Der blev vi jo proppet med end masse informationer... 

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

dobbel

Anmeld

21. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Jeg bliver jo nød til at spørge for at få et svar... 

For et par dage siden købte jeg sådan en pakke på nettet til at kan øve og øve mig i forskellige prøver så jeg bliver godt rustet til Teoriprøve... 

Jeg blev stilt et spørgsmål mht. selve køreprøven... Man skal jo tjekke sin bil igennem inden man starter med at køre... 

Spørgsmålet var "Hvordan jeg ville tjekke om bremselyset virkede"

En af svar mulighederne var "Spørge sin sagkyndige om h*n vil stille sig ud bag bilen og give tegn til om det virker eller ej?" 

Jeg tænker, kan man tillade sig og spørge den sagkyndige om h*n vil stille sig ud? Eller skal man bakke så tæt så muligt på noget så man selv kan tjekke det?? 

Hvad gjorde du? 

Hvad ville du gøre i den situation? 

min kæreste og jeg er enige om vi mener det er tilladt at spørge den sagkyndige om h*n vil kikke mens du træder på pedalen..  

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

min kæreste og jeg er enige om vi mener det er tilladt at spørge den sagkyndige om h*n vil kikke mens du træder på pedalen..  

Ja det er også det jeg hælder mest til... 

Jeg kan ikke løbe hurtigt for at nå om bag bilen og tjekke det... 

Anmeld

21. april 2012

Chelle92

Mira0911 skriver:

Tusind tak for info... Jeg har fået det at vide til teori den første gang, men ikke lige noget jeg sådan lige huskede på... Der blev vi jo proppet med end masse informationer... 

Ved jeg godt har selv været der  Men lige pludselig så ved man jo det man har brug for . Og håber da at du kommer godt igennem det hele

Held & lykke

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

Chellepigen1992 skriver:

Ved jeg godt har selv været der  Men lige pludselig så ved man jo det man har brug for . Og håber da at du kommer godt igennem det hele

Held & lykke

Ja, er sikker på jeg nok skal komme igennem det... 

Jeg håber så sandelig at jeg lære af slappe af i fødderne når jeg skal have dem ved kobling, speeder og bremser.... Jeg spænder helt vildt i mine fødder, så meget at jeg får ondt.. 

Anmeld

21. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Ja det er også det jeg hælder mest til... 

Jeg kan ikke løbe hurtigt for at nå om bag bilen og tjekke det... 

hihi nej det bliver ihværtifal lidt svært

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

hihi nej det bliver ihværtifal lidt svært

Meget... Ellers skal jeg bare gøre som en skrev tidligere... Medbringe en mursten...

Anmeld

21. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Meget... Ellers skal jeg bare gøre som en skrev tidligere... Medbringe en mursten...

hihi tja.. det kan man jo os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.