Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mathias Villads skriver: Jamen så vil jeg gerne med, da jeg så kan lære af jer andre... idag laver jeg flødeboller herhjemme og det er gået rimelig af første gang...
Jamen så vil jeg gerne med, da jeg så kan lære af jer andre... idag laver jeg flødeboller herhjemme og det er gået rimelig af første gang...
Uh lyder lækkert!
Jamen så ses vi. Der vil garanteret være mange gode tips og råd at få
Lullaby skriver: Tager nogle grønsager med.
Tager nogle grønsager med.
Jeg laver en gang pastasalat så
Polkaprik skriver: Det er i Slagelse på Sjælland Det plejer at være suuuuper hyggeligt
Det er i Slagelse på Sjælland
Det plejer at være suuuuper hyggeligt
Det er dælme TRÆLS at bo I midtjylland så!!
I må have en helt fantastisk dag når i kommer dertil
/Christina
Polkaprik skriver: Jeg vil gerne invitere til kagehyggedag hos mig Lørdag d 5. maj fra kl 10 til 16-17 stykker. Alle der deltager tager noget med til en fælles frokost eller snacks. Det er først til mølle. Har plads til 10-12 stykker. Jeg inviterer også inde på nogle andre kageklubber. Der er ingen fast dagsorden. Synes det er hyggeligt at prøve/se nyt værktøj og ligeledes lade andre afprøve det jeg har Så kom frisk tøser!
Jeg vil gerne invitere til kagehyggedag hos mig Lørdag d 5. maj fra kl 10 til 16-17 stykker. Alle der deltager tager noget med til en fælles frokost eller snacks. Det er først til mølle. Har plads til 10-12 stykker. Jeg inviterer også inde på nogle andre kageklubber. Der er ingen fast dagsorden. Synes det er hyggeligt at prøve/se nyt værktøj og ligeledes lade andre afprøve det jeg har
Så kom frisk tøser!
Øv, at det er på den anden side af broen Håber I får en hyggelig dag
Polkaprik skriver: ØØØØØØøøvvvvv Louise Det er ellers ved at være længe siden! Nå må håbe det kan lade sig gøre næste gang
ØØØØØØøøvvvvv Louise Det er ellers ved at være længe siden! Nå må håbe det kan lade sig gøre næste gang
sikke dog en skam.. jeg er VOLDSOMT dygtig til at spise kaget.
. men lave dem har jeg nærmest forbud imod... kæresten min, syntes mine kager ser klamme ud
Eliza skriver: sikke dog en skam.. jeg er VOLDSOMT dygtig til at spise kaget. . men lave dem har jeg nærmest forbud imod... kæresten min, syntes mine kager ser klamme ud
Ej så skal du da netop med! Så kan du jo lære at lave nogle fiiiine kager!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128