Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad hvis man slet ikke er begynder, da man aldrig rigtig er kommet igang, men vil så gerne lære det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
iris-mor skriver: Jamen jeg er jo lige her. Jeg er mere end klar!!! Skriv mig på, så må jeg lige tjekke med manden når han kommer hjem senere i dag Og jeg vil gerne tage noget let med som fx, sodavand, slik el lign - nogen der sagde jeg havde en sød tand
Jamen jeg er jo lige her. Jeg er mere end klar!!! Skriv mig på, så må jeg lige tjekke med manden når han kommer hjem senere i dag
Og jeg vil gerne tage noget let med som fx, sodavand, slik el lign - nogen der sagde jeg havde en sød tand
Deeeejligt! Det er jo længe siden vi sidst har kagehygget!
Jeg laver en liste over hvem der tager hvad med så snart vi har fået lukket for tilmeldinger
Mathias Villads skriver: Hvad hvis man slet ikke er begynder, da man aldrig rigtig er kommet igang, men vil så gerne lære det?
Så er man stadig mere end velkommen
Der er nu 3 pladser tilbage
Hvem tager hvad med til dagen?
Vi har lige nu
1 på slik
1 på slik eller sodavand
Vi ska bruge noget mad af en slags. Ved ikke om det skal være brød og pålæg eller om det kunne være noget salat, kød, flutes et eller andet i den stil?
ØVVVVVVVVVVVV! For langt væk ellers var jeg frisk!
rikkeregnbue skriver: ØVVVVVVVVVVVV! For langt væk ellers var jeg frisk!
Ja jeg kan godt se at du bor liiiidt langt væk Men du skulle være så velkommen
Der er en der nu har tilbudt at tage noge frikadeller med
Jamen så vil jeg gerne med, da jeg så kan lære af jer andre... idag laver jeg flødeboller herhjemme og det er gået rimelig af første gang...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128