Kagehyggedag i Slagelse lør. d. 5. Maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Lullaby

Polkaprik skriver:

Du råber bare højt hvis der er flere der skal med dernede fra. Hvad med Ida? Snakker du med hende?

Nej det siger mig ikke noget Det er kun mig, min veninde vil hellere til bryllup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

roenlund

Polkaprik skriver:

Øv du plejer jo ellers at være en af de faste. Men der kommer jo heldigvis flere gange

det håber jeg meget der gør, og hvis overskudet er der når vi nærmer os og der stadig er pladser vil jeg heller ikke udelukke noget, men har bare indset at jeg skal lære at sige fra så jeg ikke skal noget hele tiden (selvom det er ting jeg gerne vil)

Anmeld

21. april 2012

Polkaprik

Lullaby skriver:

Nej det siger mig ikke noget Det er kun mig, min veninde vil hellere til bryllup

Hahaha... ja okay det er nok også lidt vigtigere at tage med til

Nej kom også lige i tanke om at det vist var Lisbeth der havde Ida med en gang

Anmeld

21. april 2012

Polkaprik

roenlund skriver:

det håber jeg meget der gør, og hvis overskudet er der når vi nærmer os og der stadig er pladser vil jeg heller ikke udelukke noget, men har bare indset at jeg skal lære at sige fra så jeg ikke skal noget hele tiden (selvom det er ting jeg gerne vil)

Kender det godt

Anmeld

21. april 2012

Unnie

Jeg vil smadre gerne med hvis der er plads :0)

Anmeld

21. april 2012

Lou87

Nooo - øv øv ..
Skal til konfirmation både d 4 ( LÆS i fucking Jylland hehe) og d 6 her på Sjælland dog.. så magter nok ikk mere den weekend. Suk.

Men håber i får en dejlig dag og der SNART kommer en ny dag, det plejer og være så hyggeligt hos dig søde

Anmeld

22. april 2012

Polkaprik

Unnie skriver:

Jeg vil smadre gerne med hvis der er plads :0)

Super, det er noteret

Anmeld

22. april 2012

Polkaprik

Lou87 skriver:

Nooo - øv øv ..
Skal til konfirmation både d 4 ( LÆS i fucking Jylland hehe) og d 6 her på Sjælland dog.. så magter nok ikk mere den weekend. Suk.

Men håber i får en dejlig dag og der SNART kommer en ny dag, det plejer og være så hyggeligt hos dig søde

ØØØØØØøøvvvvv Louise Det er ellers ved at være længe siden! Nå må håbe det kan lade sig gøre næste gang

Anmeld

22. april 2012

Polkaprik

Kun 4 tilmeldinger indtil videre så stadig masser af plads

Det er for alle kagenørder, begyndere som øvede

Anmeld

22. april 2012

iris-mor

Polkaprik skriver:

Du råber bare højt hvis der er flere der skal med dernede fra. Hvad med Ida? Snakker du med hende?

Jamen jeg er jo lige her. Jeg er mere end klar!!! Skriv mig på, så må jeg lige tjekke med manden når han kommer hjem senere i dag

Og jeg vil gerne tage noget let med som fx, sodavand, slik el lign - nogen der sagde jeg havde en sød tand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.