Kagehyggedag i Slagelse lør. d. 5. Maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.462 visninger
53 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Polkaprik

Jeg vil gerne invitere til kagehyggedag hos mig Lørdag d 5. maj fra kl 10 til 16-17 stykker. Alle der deltager tager noget med til en fælles frokost eller snacks. Det er først til mølle. Har plads til 10-12 stykker. Jeg inviterer også inde på nogle andre kageklubber. Der er ingen fast dagsorden. Synes det er hyggeligt at prøve/se nyt værktøj og ligeledes lade andre afprøve det jeg har

Så kom frisk tøser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Kongmulle

Polkaprik skriver:

Jeg vil gerne invitere til kagehyggedag hos mig Lørdag d 5. maj fra kl 10 til 16-17 stykker. Alle der deltager tager noget med til en fælles frokost eller snacks. Det er først til mølle. Har plads til 10-12 stykker. Jeg inviterer også inde på nogle andre kageklubber. Der er ingen fast dagsorden. Synes det er hyggeligt at prøve/se nyt værktøj og ligeledes lade andre afprøve det jeg har

Så kom frisk tøser!

Hvad koster det at deltage?

Anmeld

21. april 2012

Polkaprik

Kongmulle skriver:

Hvad koster det at deltage?

Ingenting. Man skal bare tage noget med til fælles frokost

Vi kan lære en masse af hinanden men det er ikke undervisning som sådan. Og så er det fedt at se og prøve andet værktøj og blive inspireret til hvad der kunne være fedt selv at eje

Anmeld

21. april 2012

butterflyPhoto

Polkaprik skriver:

Så kom frisk tøser!

hvor er det henne i verden? For det lyder SUPER hyggeligt!

Anmeld

21. april 2012

roenlund

ihh det plejer at være så hyggeligt, men jeg tør ikke booke en plads denne gang da jeg i øjeblikket har alt alt for meget om ørerne og vi skal til konfirmation d.6 maj...

Anmeld

21. april 2012

Lullaby

Jeg kommer helt sikkert. Hører lige min veninde ad også

Anmeld

21. april 2012

Lullaby

Polkaprik skriver:

Så kom frisk tøser!

Citerer dig lige

Anmeld

21. april 2012

Polkaprik

butterflyPhoto skriver:

hvor er det henne i verden? For det lyder SUPER hyggeligt!

Det er i Slagelse på Sjælland

Det plejer at være suuuuper hyggeligt

Anmeld

21. april 2012

Polkaprik

roenlund skriver:

ihh det plejer at være så hyggeligt, men jeg tør ikke booke en plads denne gang da jeg i øjeblikket har alt alt for meget om ørerne og vi skal til konfirmation d.6 maj...

Øv du plejer jo ellers at være en af de faste. Men der kommer jo heldigvis flere gange

Anmeld

21. april 2012

Polkaprik

Lullaby skriver:

Jeg kommer helt sikkert. Hører lige min veninde ad også

Du råber bare højt hvis der er flere der skal med dernede fra. Hvad med Ida? Snakker du med hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.