Puha sikke en historie....
Jeg kan virkelig godt forstå, at du har brug for at få det ud af kroppen og få talt om det, for du skal bestemt ikke bombes tilbage til start hver gang du ser ham!
Jeg ved ikke helt hvordan du skal finde frem til ham, men en facebook profil er nok også den "nemmeste" måde at finde ham, hvis du kender flere der kender ham, mon så ikke de er venner med ham?
Jeg vil dog sige, at jeg ikke ville skrive din historie til ham på facebook, da det jo ikke kan slettes helt igen! Men måske skrive til ham, om han har mulighed for at mødes eller hvis der er en mailadresse, som du kan skrive til, så gør det, men lad være med at gå i detaljer, da der jo er risiko for, at hans kone eller barn kigger med på begge dele!
Måske du kunne skrive til ham, at du har brug for at snakke med ham om nogle ting, der er sket i din fortid, som du håber han måske kan hjælpe dig igennem... Så bliver konen forhåbentlig ikke for mistænksom, hvis hun skulle læse det... Og han kan sige noget om, at du måske ikke har haft så nem en opvækst (det ved jeg ikke er tilfældet, men det har jeg lidt på fornemmelsen) og han har jo kendt dig i din ungdom...
Hvis du ikke kan få fat i ham, så skal du måske overveje meget grundigt, hvad du vil sige, næste gang du møder ham i byen, og på den måde komme ind til ham.
Jeg vil nu sige, at selvom du flere gange skriver, at du ikke længere mener, at det var et overgreb, så synes jeg altså i høj grad det var et overgreb! Du havde ikke sagt ja, eller lagt op til det, og der ud over, så sov du! Det er et overgreb ligegyldigt, hvordan man vender og drejer det! Rigtig dejligt, at du ikke længere ser det som et overgreb, og er kommet videre...
Held og lykke med det, jeg håber du kan få lukket de sidste huller, så du ikke skal få det dårligt, når du render ind i ham!
Mange

herfra