Så luk døren i stedet for at smæk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

jydeinden

rikkeregnbue skriver:

Haha, ih altså... Hvorfor er det så svært for nogle folk, at tage hensyn

hensyn??? dét er en by i rusland.. det mest komiske synes jeg dog er at mine forældre ikke er enige om hvor slemt det er haha

( min far er den der type det er da ikke så slemt, er det?)

vi andre har lyst at løbe skrigende bort efter et par timer om sommeren, for du kan IKKE have vinduerne åbne uden at du bliver bekymret for dine trommehinder.

det ekstra gode er at selvom moderen især, allerede fik problemer ved det første barn, jamen så løste hun det da på den rigtigt smukke måde, hun fik da to mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

2babygirls

michelledam skriver:

Hahahaha me too. Og selvom jeg så prøver og lukke den stille ender det alligevel med et SLAM hahahaha

I like u hahahaha.... Det er da lidt fedt, når man ikke bor hjemme og skal være sød, griner

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

jydeinden skriver:

hensyn??? dét er en by i rusland.. det mest komiske synes jeg dog er at mine forældre ikke er enige om hvor slemt det er haha

( min far er den der type det er da ikke så slemt, er det?)

vi andre har lyst at løbe skrigende bort efter et par timer om sommeren, for du kan IKKE have vinduerne åbne uden at du bliver bekymret for dine trommehinder.

det ekstra gode er at selvom moderen især, allerede fik problemer ved det første barn, jamen så løste hun det da på den rigtigt smukke måde, hun fik da to mere...

Hahahaha! Kender det godt... Kan også godt være typen: "Ej, det er da ikke så slemt." Og hvis jeg så brokker mig nu, så kan det kun være OVERDREVET!

Anmeld

19. april 2012

jydeinden

rikkeregnbue skriver:

Hahahaha! Kender det godt... Kan også godt være typen: "Ej, det er da ikke så slemt." Og hvis jeg så brokker mig nu, så kan det kun være OVERDREVET!

hehe

i det tilfælde ovre ved mine forældre der er det virkeligt slemt, men det er der jo så heller ikke noget at sige til, for det er børnene der styrer "showet" ikke forældrene.

glemmer aldrig en af gangene hvor min mor stod og snakkede med hende overboen så kommer hendes datter på maks 6 år hen og siger til sin mor " hold din kæft mor, det er mig der snakker nu"

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

jydeinden skriver:

hehe

i det tilfælde ovre ved mine forældre der er det virkeligt slemt, men det er der jo så heller ikke noget at sige til, for det er børnene der styrer "showet" ikke forældrene.

glemmer aldrig en af gangene hvor min mor stod og snakkede med hende overboen så kommer hendes datter på maks 6 år hen og siger til sin mor " hold din kæft mor, det er mig der snakker nu"

WTF

Anmeld

19. april 2012

jydeinden

rikkeregnbue skriver:

WTF

bare rolig dét tænkte vi også. Idag tænker jeg bare gad vide hvor hun dog har det fra .. det skulle vel aldrig være fra hendes mor af ( for hun har nemlig også et grimt sprog)

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

jydeinden skriver:

bare rolig dét tænkte vi også. Idag tænker jeg bare gad vide hvor hun dog har det fra .. det skulle vel aldrig være fra hendes mor af ( for hun har nemlig også et grimt sprog)

Garanteret så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.