Så luk døren i stedet for at smæk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tina&Martin skriver:

Jeg smækker også med døren, og har gjort det alle steder jeg har boet, opgang og nu enderækkehus

Honey, im hoooome ----> slam

Hahaha  Men hvis man har haft en træt og vrøvlet datter så er det altså ikke lige smækken med dørene man har brug for når hun sover (bestemt ikke når hun vågner ALT for let!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

2babygirls

rikkeregnbue skriver:

Hahaha  Men hvis man har haft en træt og vrøvlet datter så er det altså ikke lige smækken med dørene man har brug for når hun sover (bestemt ikke når hun vågner ALT for let!)

Helt sikkert ikke... Brummer også af manden når musen sover og han smækker døren, men vores hoveddør larmer generelt om den bliver smækket eller ej fordi det er en trepunktslås i

Anmeld

19. april 2012

jeanett1988

rikkeregnbue skriver:

Jeg bliver snart opgangens sure heks! For fanden hvor mine naboer lige nu smækker med dørene og snakker pisse højt!

Altså... jeg siger bare. Vækker de Ida går jeg fuldstændig bananas!!!

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE AT LUKKE EN DØR, I STEDET FOR AT SMÆKKE DEN???

Lidt aften brok herfra

Kender det kun ALT for godt. Vores underboer gør det også hele tiden og konstant samtidig med at de skændes ude i opgangen i stedet for at gøre det inde i deres lejlighed.

Har flere gange måtte besøge familie en hel dag for at min datter har kunnet få lidt søvn.

Men nu flytter vi d. 1. juni så nu krydser jeg fingre for der ikke er nogle underboer ligesom dem vi har nu

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Jo, ellers snakker jeg bare med bestyrelsesformanden for der hvor jeg bor - han er nemlig min bedste ven  Så mon ikke han lige kan fixe et eller andet

ÆGGEBAKKER

Anmeld

19. april 2012

twinny

rikkeregnbue skriver:

Det er altså bare rigtig træls!

jeg siger det hver tirsdag og torsdag.. høhø....

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tina&Martin skriver:

Helt sikkert ikke... Brummer også af manden når musen sover og han smækker døren, men vores hoveddør larmer generelt om den bliver smækket eller ej fordi det er en trepunktslås i

Ja det kan jeg godt se så

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

jeanett1988 skriver:

Kender det kun ALT for godt. Vores underboer gør det også hele tiden og konstant samtidig med at de skændes ude i opgangen i stedet for at gøre det inde i deres lejlighed.

Har flere gange måtte besøge familie en hel dag for at min datter har kunnet få lidt søvn.

Men nu flytter vi d. 1. juni så nu krydser jeg fingre for der ikke er nogle underboer ligesom dem vi har nu

Har også lige måttet være hos min mor hele dagen i 3 dage, men det var fordi de var ved at renovere vaskerummet

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

ÆGGEBAKKER

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

twinny skriver:

jeg siger det hver tirsdag og torsdag.. høhø....

Hehe, mon ikke han lærer det en dag?

Anmeld

19. april 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Jeg bliver snart opgangens sure heks! For fanden hvor mine naboer lige nu smækker med dørene og snakker pisse højt!

Altså... jeg siger bare. Vækker de Ida går jeg fuldstændig bananas!!!

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE AT LUKKE EN DØR, I STEDET FOR AT SMÆKKE DEN???

Lidt aften brok herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.