Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina&Martin skriver: Jeg smækker også med døren, og har gjort det alle steder jeg har boet, opgang og nu enderækkehus Honey, im hoooome ----> slam
Jeg smækker også med døren, og har gjort det alle steder jeg har boet, opgang og nu enderækkehus Honey, im hoooome ----> slam
Hahaha Men hvis man har haft en træt og vrøvlet datter så er det altså ikke lige smækken med dørene man har brug for når hun sover (bestemt ikke når hun vågner ALT for let!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Hahaha Men hvis man har haft en træt og vrøvlet datter så er det altså ikke lige smækken med dørene man har brug for når hun sover (bestemt ikke når hun vågner ALT for let!)
rikkeregnbue skriver: Jeg bliver snart opgangens sure heks! For fanden hvor mine naboer lige nu smækker med dørene og snakker pisse højt! Altså... jeg siger bare. Vækker de Ida går jeg fuldstændig bananas!!! HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE AT LUKKE EN DØR, I STEDET FOR AT SMÆKKE DEN??? Lidt aften brok herfra
Jeg bliver snart opgangens sure heks! For fanden hvor mine naboer lige nu smækker med dørene og snakker pisse højt!
Altså... jeg siger bare. Vækker de Ida går jeg fuldstændig bananas!!!
HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE AT LUKKE EN DØR, I STEDET FOR AT SMÆKKE DEN???
Lidt aften brok herfra
rikkeregnbue skriver: Jo, ellers snakker jeg bare med bestyrelsesformanden for der hvor jeg bor - han er nemlig min bedste ven Så mon ikke han lige kan fixe et eller andet
Jo, ellers snakker jeg bare med bestyrelsesformanden for der hvor jeg bor - han er nemlig min bedste ven Så mon ikke han lige kan fixe et eller andet
ÆGGEBAKKER
rikkeregnbue skriver: Det er altså bare rigtig træls!
Det er altså bare rigtig træls!
jeg siger det hver tirsdag og torsdag.. høhø....
Tina&Martin skriver: Helt sikkert ikke... Brummer også af manden når musen sover og han smækker døren, men vores hoveddør larmer generelt om den bliver smækket eller ej fordi det er en trepunktslås i
Helt sikkert ikke... Brummer også af manden når musen sover og han smækker døren, men vores hoveddør larmer generelt om den bliver smækket eller ej fordi det er en trepunktslås i
Ja det kan jeg godt se så
jeanett1988 skriver: Kender det kun ALT for godt. Vores underboer gør det også hele tiden og konstant samtidig med at de skændes ude i opgangen i stedet for at gøre det inde i deres lejlighed. Har flere gange måtte besøge familie en hel dag for at min datter har kunnet få lidt søvn. Men nu flytter vi d. 1. juni så nu krydser jeg fingre for der ikke er nogle underboer ligesom dem vi har nu
Kender det kun ALT for godt. Vores underboer gør det også hele tiden og konstant samtidig med at de skændes ude i opgangen i stedet for at gøre det inde i deres lejlighed. Har flere gange måtte besøge familie en hel dag for at min datter har kunnet få lidt søvn. Men nu flytter vi d. 1. juni så nu krydser jeg fingre for der ikke er nogle underboer ligesom dem vi har nu
Har også lige måttet være hos min mor hele dagen i 3 dage, men det var fordi de var ved at renovere vaskerummet
Nettemor skriver: ÆGGEBAKKER
twinny skriver: jeg siger det hver tirsdag og torsdag.. høhø....
Hehe, mon ikke han lærer det en dag?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128