Så luk døren i stedet for at smæk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Må jeg låne battet?  Ej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Må jeg låne battet?  Ej!

Sender det med luftpost  

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Sender det med luftpost  

Det lyder godt

Anmeld

19. april 2012

jydeinden

rikkeregnbue skriver:

Jeg bliver snart opgangens sure heks! For fanden hvor mine naboer lige nu smækker med dørene og snakker pisse højt!

Altså... jeg siger bare. Vækker de Ida går jeg fuldstændig bananas!!!

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE AT LUKKE EN DØR, I STEDET FOR AT SMÆKKE DEN???

Lidt aften brok herfra

her er jeg så glad for at det er en opgang kun med ældre mennesker

til gengæld hvor mine forældre bor, der er det altså også en børne familie VIRKELIGT larmer.. de går ikke i lejeligheden de løber, og tramper.. børnene går ikke op hvis de skal have fat i mor eller far, nej nej de råber lige udenfor vinduerne.. samtaler foregår ikke i normalt toneleje, nej nej man råber da så gud og hver mand kan følge med, osv osv

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

jydeinden skriver:

her er jeg så glad for at det er en opgang kun med ældre mennesker

til gengæld hvor mine forældre bor, der er det altså også en børne familie VIRKELIGT larmer.. de går ikke i lejeligheden de løber, og tramper.. børnene går ikke op hvis de skal have fat i mor eller far, nej nej de råber lige udenfor vinduerne.. samtaler foregår ikke i normalt toneleje, nej nej man råber da så gud og hver mand kan følge med, osv osv

Bor de i samme opgang som mig?

Anmeld

19. april 2012

MorDk

Åhhh hvor jeg føler med dig! Kender det ALT for godt! Har i 2 år boet på nørrebro i en opgang fra helvede....

Nu er vi flyttet og her er bare så dejlig stille og roligt!!!! 

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Åhhh hvor jeg føler med dig! Kender det ALT for godt! Har i 2 år boet på nørrebro i en opgang fra helvede....

Nu er vi flyttet og her er bare så dejlig stille og roligt!!!! 

Dejligt at i er flyttet!

Anmeld

19. april 2012

jydeinden

Bor de i samme opgang som mig?

he naghh de bor i århus .. men troo mig min mor var MEGET glad for hun ikke var dagplejer på det tidspunkt, for i forvejen har hun gjort den bevægelse hvor man får lyst at vride halsen om på børnene, og JEG bebrejder hende ikke, for hold op det er godt nok ikke opdragelse der står øverst på dagsordenen i det hjem.

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

jydeinden skriver:

he naghh de bor i århus .. men troo mig min mor var MEGET glad for hun ikke var dagplejer på det tidspunkt, for i forvejen har hun gjort den bevægelse hvor man får lyst at vride halsen om på børnene, og JEG bebrejder hende ikke, for hold op det er godt nok ikke opdragelse der står øverst på dagsordenen i det hjem.

Haha, ih altså... Hvorfor er det så svært for nogle folk, at tage hensyn

Anmeld

19. april 2012

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Jeg smækker også med døren, og har gjort det alle steder jeg har boet, opgang og nu enderækkehus

Honey, im hoooome ----> slam

Hahahaha me too. Og selvom jeg så prøver og lukke den stille ender det alligevel med et SLAM hahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.