Så luk døren i stedet for at smæk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.945 visninger
36 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg bliver snart opgangens sure heks! For fanden hvor mine naboer lige nu smækker med dørene og snakker pisse højt!

Altså... jeg siger bare. Vækker de Ida går jeg fuldstændig bananas!!!

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE AT LUKKE EN DØR, I STEDET FOR AT SMÆKKE DEN???

Lidt aften brok herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Nadia&Daniel

rikkeregnbue skriver:

Jeg bliver snart opgangens sure heks! For fanden hvor mine naboer lige nu smækker med dørene og snakker pisse højt!

Lidt aften brok herfra

Kender det alt for godt.. Naboens unger gør det samme - og de har 6 børn !!!

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nadia&Daniel skriver:

Kender det alt for godt.. Naboens unger gør det samme - og de har 6 børn !!!

Ahmen for filan også da.... Det kan da umuligt være så svært!  Og Ida har bare været rigtig vrøvlet og træt hele dagen i dag!

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Det er faktisk svært Jeg er faktisk forfærdelig slem til det. Ikke så galt længere men det er noget man skal øve sig på.. Det er nemlig bare en forfærdelig dårlig vane

Måske du skal samle æggebakker og male dem og så klistre dem op i din gang

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Det er faktisk svært Jeg er faktisk forfærdelig slem til det. Ikke så galt længere men det er noget man skal øve sig på.. Det er nemlig bare en forfærdelig dårlig vane

Måske du skal samle æggebakker og male dem og så klistre dem op i din gang

Hahahaha!  Ej men ved du hvad... Jeg kan da også nogengange smække en dør, men det her er VOLDSOMT!

Min bror har også altid smækket med døren, man skulle næsten tro jeg var vant til det

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Hahahaha!  Ej men ved du hvad... Jeg kan da også nogengange smække en dør, men det her er VOLDSOMT!

Min bror har også altid smækket med døren, man skulle næsten tro jeg var vant til det

Hvis det fortsætter voldsomt kan du så ikke bede viceværten om at sætte en seddel op med at folk gerne må tage hensyn og så vidt muligt undgå at smække med dørene ?

Det er sikkert fordi du har lille Ida at du er ekstra opmærksom. Især hvis man lige har fået dem til at sove efter lang tid

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Hvis det fortsætter voldsomt kan du så ikke bede viceværten om at sætte en seddel op med at folk gerne må tage hensyn og så vidt muligt undgå at smække med dørene ?

Det er sikkert fordi du har lille Ida at du er ekstra opmærksom. Især hvis man lige har fået dem til at sove efter lang tid

Jo, ellers snakker jeg bare med bestyrelsesformanden for der hvor jeg bor - han er nemlig min bedste ven  Så mon ikke han lige kan fixe et eller andet

Anmeld

19. april 2012

twinny

Puhha kender det godt.. manden gør det meget gerne her hjemme, når han kommer hjem kl 20 fra fodbold. og drengene har sovet en time...  Heldigvis vågner de sjældent...

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

twinny skriver:

Puhha kender det godt.. manden gør det meget gerne her hjemme, når han kommer hjem kl 20 fra fodbold. og drengene har sovet en time...  Heldigvis vågner de sjældent...

Det er altså bare rigtig træls!

Anmeld

19. april 2012

2babygirls

rikkeregnbue skriver:

Lidt aften brok herfra

Jeg smækker også med døren, og har gjort det alle steder jeg har boet, opgang og nu enderækkehus

Honey, im hoooome ----> slam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.