En billigt budget til en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

132319

Vi var omkring 70  mennesker og vi kom af med 6000 kr.

Leje af lokalet (i Sognegården) kostede 1000 kr.

Vi lavede selv al maden (brunch) og så fik vi lavet en fondantkage af en bekendt for 700 kr.

Der var rigeligt med mad og drikkevarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

EKBJ

132319 skriver:

Vi var omkring 70  mennesker og vi kom af med 6000 kr.

Leje af lokalet (i Sognegården) kostede 1000 kr.

Vi lavede selv al maden (brunch) og så fik vi lavet en fondantkage af en bekendt for 700 kr.

Der var rigeligt med mad og drikkevarer

Hvor mange penge købte i ind for så? til madlavning.. og hvor lang tid brugte i på det? 

Anmeld

20. april 2012

132319

EKBJ skriver:

Hvor mange penge købte i ind for så? til madlavning.. og hvor lang tid brugte i på det? 

Det må have været omkring de 4000 inkl. drikkevarer som var sodavand, hvidvin (som dog ikke blev drukket), kaffe og the.

Vi brugte dagen før på at lave det, dvs. vi havde købt færdiglavede pandekager, brød fra bageren, pålæg osv. så det var kun røræg og bacon der skulle laves dagen før om aftenen. Vi anrettede også på fade så det stod klar i køleskabet

Min veninde skar frugt ud og varmede ting i ovnen i mens vi andre var i kirke.

Set i bagspejlet, ville jeg gerne have brugt 1000 kr ekstra på at have pige til at stå i køkkenet men min familie var heldigvis søde til at hjælpe med oprydning osv.

Anmeld

20. april 2012

CaWi

Når jeg læser jeres indlæg, synes jeg de fleste siger de havde omkring 30-40 personer med.

Så lige et dumt spørgsmål: Er det fordi i kun tog de nærmeste med eller??

Her skal vi også holde barnedåb til sommer, og når jeg tæller sammen hvor mange der umiddelbart skal inviteres, så kommer jeg op på 72

Er det helt vildt eller??

Anmeld

20. april 2012

Tanja1234

Vi var 40 og holdt festen hjemme - Vi har en kæmpe stue.

Vi var kun de nærmeste og holder så en ekstra stor 1 års fødselsdag hvor også vennerne og lidt mere familie kommer med.

Jeg vil tro at vi har brugt max kr. 2.500. Vi lavede alt maden selv og købte bare sodavand osv. hvor det var billigt.

Vi fik tre retter - Rejecocktail, Forloren hare på buffet og gl. dags æblekage på buffet. (temaet var lidt mormor mad )

Anmeld

9. september 2012

Tanjadamgaard

Baagøe skriver:

Lauras barnedåb kostede 200 kr. pr. person inkl. mad, drikkevarer, speciallavet dåbskage, lokale, bordpynt osv.

Vi var 30, så en samlet pris på 6000 kr.

Hvor holdte i festen henne? Jeg kan simpelthen ikke finde nogle billige festlokaler i Odense 

Anmeld

10. september 2012

Pige2009

Tanjadamgaard skriver:

Hvor holdte i festen henne? Jeg kan simpelthen ikke finde nogle billige festlokaler i Odense 

I vores fælleshus i den boligforening, vi boede

Anmeld

10. september 2012

MorDk

Vores søns barnedåb kostede omkring 6000-7000 kr.

• 55 mennesker

• Buffet udefra

• Kaffe/te, kager, slik, chips, sodavand, øl, vin, baileys m.m

• Dåbskjole

• Gave fra os

• Bordpynt

• Frisørbesøg

• Nyt tøj til os

• Leje af kirkens lokaler

Dåbskagen lavede min storesøster

Vi regner med nogenlunde samme budget til lillesøster... Måske en anelse billigere ...

Anmeld

10. september 2012

mrsminimus

Vi var 40 og vi brugte i alt med drikkelse,  mad samt lokale leje lige uder 3000,- og der var masser tilbage...

Vi lejede et fælleshus gennem noget familie der bor i boligforening som kunne låne et det kostede kun 300,- altså efter vi havde fået depositumet tilbage...

Så lavede vi ost og pølse bord med vindruer og melon og forskellige lækre grov brød fra bageren

stor lagkage fra bageren med kaffe og te samt små chokolader til...

Vi købte rigtig meget ind i tyskland, og i lidl...

Vi fik stor ros for vores fest fra familien og venner...

Anmeld

10. september 2012

mrsminimus

Hov skal lige sige at bord pynt og duge er med i prisen.... Duge købte vi bare noget rigtig fint hvidt stof i jysk og skar til så det passede og bandt fine sløjfer på i hjørnerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.