En billigt budget til en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

EKBJ

Team Putte skriver:

Vi havde faktisk oz snakket om en "køkken-dame" og hun skal selvfølgelig have noget for det.. Hende havde jeg da lige glemt!

Det vil bare tage så meget af presset den dag hvor jeg tænker man har rigeligt at se til uden at skulle bekymre sig om der er fade der skal skiftes ud

Vi havde faktisk oz snakket om at få en af mine kollegaer til at komme og tage billeder. Hun interesserer sig for foto og så skal man heller ik spekulere på at huske at tage billeder når der sker noget sjovt og sådan. Vi havde snakket om engangs kameraer på bordene, men synes tit der kommer rigtig mange useriøse billeder ud af dem..

det med billeder osv behøver vi slet ikke tænke på.. svigermor skal nok få taget billeder hehe.. det er der ingen tvivl om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Mama2980

Vi har ikke holdt barnedåb, men vi har holdt omskæringsfest Vi blev omkring 100 personer og tror at vi endte med at give 10000 kr i alt Vi lavede også selv alt mad  

Anmeld

19. april 2012

EKBJ

Mama2980 skriver:

Vi har ikke holdt barnedåb, men vi har holdt omskæringsfest Vi blev omkring 100 personer og tror at vi endte med at give 10000 kr i alt Vi lavede også selv alt mad  

Har du en kæreste der er muslin eller?.. 

Det var alligevel billigt for godt 100 mennesker.. 

Kan se du har 3 børn.. og er 22? kan det passe.. du må have været meget ung da du fik den første:-)

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

EKBJ skriver:

det med billeder osv behøver vi slet ikke tænke på.. svigermor skal nok få taget billeder hehe.. det er der ingen tvivl om

Ville ik stole på min svigermor når det kommer til billeder når der er øl i nærheden oz.. hun har en tendens til at tabe fokus efter et par timer, dog på den hyggelige måde

Tænker oz at det da er ærgeligt at svigermor ik kommer med på nogle af billederne hvis det er hende der svinger kameraet? Derfor vi snakkede om min kollega, så alle gæster kommer med og hun jo ik har en direkte interesse i min familie og hvad de har at sige så der er mere fokus på billederne

Anmeld

19. april 2012

EKBJ

Team Putte skriver:

Ville ik stole på min svigermor når det kommer til billeder når der er øl i nærheden oz.. hun har en tendens til at tabe fokus efter et par timer, dog på den hyggelige måde

Tænker oz at det da er ærgeligt at svigermor ik kommer med på nogle af billederne hvis det er hende der svinger kameraet? Derfor vi snakkede om min kollega, så alle gæster kommer med og hun jo ik har en direkte interesse i min familie og hvad de har at sige så der er mere fokus på billederne

Det er en smart tanke, hvis det ikke koster kassen

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

EKBJ skriver:

Det er en smart tanke, hvis det ikke koster kassen

Regner med vi kan gøre det for omkring 500 kr. og man har jo billederne resten af livet

Anmeld

19. april 2012

EKBJ

Team Putte skriver:

Regner med vi kan gøre det for omkring 500 kr. og man har jo billederne resten af livet

Netop:-).. 

Anmeld

19. april 2012

Mama2980

EKBJ skriver:

Har du en kæreste der er muslin eller?.. 

Det var alligevel billigt for godt 100 mennesker.. 

Kan se du har 3 børn.. og er 22? kan det passe.. du må have været meget ung da du fik den første:-)

Både mig og min mand er muslimer Og ja jeg har 3 børn og er 22 Fik min første datter da jeg var 16, nummer to da jeg var 18 og den sidste da jeg var 21  

Ja det var rigtig billigt og så fik han jo en maaaasse lækre gaver Tror at vi sparede rigtig meget ved at lave maden selv. Min svigermor og svigerinde stod også i køkkenet i maange dage

Anmeld

19. april 2012

Mama2980

Pynten købte jeg over nettet, balloner osv.. Det var billigere.. Min veninde kom og tog billeder Det er hun rigtig dygtig til.. 

Og kagerne lavede jeg selv

Anmeld

19. april 2012

EKBJ

Mama2980 skriver:

Både mig og min mand er muslimer Og ja jeg har 3 børn og er 22 Fik min første datter da jeg var 16, nummer to da jeg var 18 og den sidste da jeg var 21  

Ja det var rigtig billigt og så fik han jo en maaaasse lækre gaver Tror at vi sparede rigtig meget ved at lave maden selv. Min svigermor og svigerinde stod også i køkkenet i maange dage

Det var i hvert fald billigt :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.