En billigt budget til en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

EKBJ

th skriver:

altså hvis man selv holde øjen med tilbud på kød osv, så tror jeg ikke i kan lavde det billede end i selv laver det.

men ellers er ser saltogpeber, kokken og jomfruen ved ikke hvor mange i bliver?

og hvor meget må det max koste

vi bliver mellem 40-50 :-) 

- så billigt som muligt!! men stadig godt og nemt..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

EKBJ

Baagøe skriver:

Jeg gav 79 kr./person for en lækker buffet hos Kokken og Jomfruen Det kunne jeg ikke selv gøre billigere og så havde jeg ikke arbejdet med at skulle lave det hele selv

Kokken og Jomfruen er faktisk billig!!:-).. 

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

EKBJ skriver:

Kokken og Jomfruen er faktisk billig!!:-).. 

Nemlig!  Og så skal I ikke løfte en finger selv

Anmeld

18. april 2012

EKBJ

Baagøe skriver:

Nemlig!  Og så skal I ikke løfte en finger selv

Må jeg lige nævne for kæresten.. 

Baby er dog ikke født endnu, så der er lidt over 3 måneder til.. men vi skal spare sammen allerede fra juni så det er jo rart og vide hvor meget man skal ligge tilside :-) 

Anmeld

18. april 2012

Svenne

Vi inviterede kun den nærmeste familie, altså forældre, søskende og bedsteforældre. Vi var 19 i alt.

Vi tændte grillen og havde købt en masse lækkert kød, hvortil vi fik hjemmelavet flødekartofler, salat og flutes.
Til dessert havde vi købt Skildpadde og Anton Berg islagkager på tilbud

Jeg vil tro vi alt i alt ca. 2.000-3.000 kr. inkl. dåbstøj, som var skjorte og bukser fra Tommy Hilfiger

Anmeld

18. april 2012

EKBJ

Svenne skriver:

Vi inviterede kun den nærmeste familie, altså forældre, søskende og bedsteforældre. Vi var 19 i alt.

Vi tændte grillen og havde købt en masse lækkert kød, hvortil vi fik hjemmelavet flødekartofler, salat og flutes.
Til dessert havde vi købt Skildpadde og Anton Berg islagkager på tilbud

Jeg vil tro vi alt i alt ca. 2.000-3.000 kr. inkl. dåbstøj, som var skjorte og bukser fra Tommy Hilfiger

Hvor lækkert med grillmad 

I min kærestes familie har de en dåbskjole "der går igen" så den låner vi lige til lille Lucas.. 

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

EKBJ skriver:

Må jeg lige nævne for kæresten.. 

Baby er dog ikke født endnu, så der er lidt over 3 måneder til.. men vi skal spare sammen allerede fra juni så det er jo rart og vide hvor meget man skal ligge tilside :-) 

Lige præcis

Anmeld

18. april 2012

pernille.23

Mille's kostede os ca 10000 kr.

vi var ca 35, maden var buffet(4000) og vi havde hentet øl,vin og sodavand i tyskland(2000).

og så var der en her fra baby, der lavede en flot dåbskage(800).

og så havde vi lejet et selskabslokale (1500).

det sidste var pynt, og det kunne nok godt ha været gjort lidt billigere.

Men det blev præsis som jeg havde forstillet mig, så det var alle pengene værd

Anmeld

18. april 2012

Fenja09

Vi holdte dåben på en kro/restaurant. Vi var 26 personer til en stor brunch med drikkevarer. Min veninde havde lavet dåbskagen, så den gav vi ikke noget for. Vi betalte lige knap 3500 kr med det hele.

Vi ville i første omgang have holdt det i et forsamlingshus, men med prisen for det fandt vi ud af at vi kunne få lækkert mad og opvartning for en del af de penge som forsamlingshuset kostede at leje.

/Fenja

Anmeld

18. april 2012

Timmner

Vi var 54 personer. Og det kostede i alt ca 12000 kr . Men der manglede slet ikke noget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.