Mussen2 skriver:
Jo, de er kaffe med i brunchen, men brunchen bliver kun tilgængelig i 2 timer. så hvis vi skal give kae og kaffe, tænker jeg at det er noget med et lille opbrud efter brunch måske en lille gå tur hvorefter vi igen sætter os til bordet og får kaffe kage. Og så betyder det vi skal "købe" kaffe og kage også. fungerede det godt med jeres brunch?
Her er hvad den indeholder:
Kusmi The - Kaffe - Mælk - Juice - Yoghurt - stort udvalg af morgenmadsprodukter Lækkert pålæg - 3 slags Økologiske oste - Tomatsalat med krydderurter - Oliven Capers og rødløg - Røræg - Blødkogte æg - Brunchpølser - bacon - Croissanter Udvalg af Sild - Laks -Hønsesalat - Masser af frisk frugt - Hjemmelavet marmelade Morgenkager - Grøntsager - Æg og rejer - Pandekager m. ahornsirup - Grøn salat Biksemad / pølseret - stegte kartofler - Spejlæg - Broccoli
Rundstykker - franskbrød - grovbrød - rugbrød
Vi har været til barnedåb to gange hvor der "kun" blev serveret brunch... Og jeg synes faktisk det er befriende, at man ikke behøver sidde bænket i 8 timer... Der var ingen kaffe og kage bagefter, og det synes jeg var fint! Ligesom hos jer var der pandekager og det er jo også sødt...
Hvis bare der er mulighed for at blive siddende og snakke og måske få en sodavand eller en øl bagefter, så synes jeg det er alt rigeligt

Rigtig god barnedåb

Anmeld