Barnedåb...kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Nille-pigen

Mussen2 skriver:

Vi overvejer at holde barnedåb ude denne gang, da vi ikke har overskud til at gøre ret meget selv. Vi har fundet et ledig sted, hvor vi kan holde et lukket selskab.

Mit spørgsmål er så, kan vi "nøjes" med at servere en lækker brunch, som vi være på bordet i 2 time. jeg forestiller mig fra kl. 11.30 og til 13.30 og så nix weiter?

Jeg har snakket med stedet og man må gerne bliver hængede efter maden er taget af, så vi bliver ikke jaget ud, men det er mere for at hører jer hvad I ville synes hvis I var gæster - er det nok? Skal det hellere være frokost buffet. Eller skal vi slutte brunch af med kaffe kage, hvilket gør det væsentlig dyrer pr. kuvert?

Hjælp med jeres mening

jeg synes da bestemt sagtens i kan "nøjes " med brunch... Vi skal selv efter kirken ind og spise en frokost tallerken på min gamle arbejdsplads... men ellers ville jeg også have taget dem til brunch... så det synes jeg helt klart sagtens I kan tillade jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

tarkoflen

Mussen2 skriver:

Jo, de er kaffe med i brunchen, men brunchen bliver kun tilgængelig i 2 timer. så hvis vi skal give kae og kaffe, tænker jeg at det er noget med et lille opbrud efter brunch måske en lille gå tur hvorefter vi igen sætter os til bordet og får kaffe kage. Og så betyder det vi skal "købe" kaffe og kage også. fungerede det godt med jeres brunch?

Her er hvad den indeholder:

Kusmi The - Kaffe - Mælk - Juice - Yoghurt - stort udvalg af morgenmadsprodukter  Lækkert pålæg - 3 slags  Økologiske oste - Tomatsalat med krydderurter - Oliven Capers og rødløg - Røræg  - Blødkogte æg - Brunchpølser  - bacon - Croissanter   Udvalg af Sild - Laks -Hønsesalat - Masser af frisk frugt  - Hjemmelavet marmelade  Morgenkager -  Grøntsager - Æg og rejer -   Pandekager m. ahornsirup - Grøn salat  Biksemad / pølseret - stegte kartofler - Spejlæg - Broccoli

Rundstykker - franskbrød - grovbrød - rugbrød

Vi har været til barnedåb to gange hvor der "kun" blev serveret brunch... Og jeg synes faktisk det er befriende, at man ikke behøver sidde bænket i 8 timer... Der var ingen kaffe og kage bagefter, og det synes jeg var fint! Ligesom hos jer var der pandekager og det er jo også sødt...

Hvis bare der er mulighed for at blive siddende og snakke og måske få en sodavand eller en øl bagefter, så synes jeg det er alt rigeligt

Rigtig god barnedåb

Anmeld

18. april 2012

Fanny Holbech

Sidste gang holdt vi det også ude med brunch buffet.

...men vi valgte efterfølgende at invitere dem hjem til kaffe og kage. Det synes vi godt at vi kunne overskue og man kan jo altid få nogen af gæsterne til at tage kagerne med  , så er det kun lidt kaffe man skal sørge for.

Vi havde så også det øverste stykke af vores bryllupskage, som vi traditionen tro skulle servere til den første barnedåb.

Anmeld

18. april 2012

musse1

jeg syns sagtens i kan gøre det, jeg havde dog valgt kaffe kage bagefter, så folk ikke føler de lige kommer og skal afsted hurtigt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.