Barnedåb...kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Fenja09

Mussen2 skriver:

Det er en super, super god Brunch , med ALT hvad man kan tænke sig

Er der ikke kaffe med til brunchen? Det var der til vores datters, både kaffe, the, juice og sodavand til børnene. Det er fordi du skriver at i nok er nødt til at give kaffe og kage, der burde da være drikkelse med i menuen

Og vi havde heller ikke mere på programmet andet end brunch og så spiste folk kage og hyggesnakkede. Tror de sidste gik hjem ved 16.30 tiden. Vi startede kl. 11.00.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Mumto3

Mussen2 skriver:

Vi overvejer at holde barnedåb ude denne gang, da vi ikke har overskud til at gøre ret meget selv. Vi har fundet et ledig sted, hvor vi kan holde et lukket selskab.

Mit spørgsmål er så, kan vi "nøjes" med at servere en lækker brunch, som vi være på bordet i 2 time. jeg forestiller mig fra kl. 11.30 og til 13.30 og så nix weiter?

Jeg har snakket med stedet og man må gerne bliver hængede efter maden er taget af, så vi bliver ikke jaget ud, men det er mere for at hører jer hvad I ville synes hvis I var gæster - er det nok? Skal det hellere være frokost buffet. Eller skal vi slutte brunch af med kaffe kage, hvilket gør det væsentlig dyrer pr. kuvert?

Hjælp med jeres mening

Sådanne barnedåb har vi været inviteret til et par gange, og det har altid været super hyggeligt! Så, det synes jeg er en god ide!

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Fenja09 skriver:

Er der ikke kaffe med til brunchen? Det var der til vores datters, både kaffe, the, juice og sodavand til børnene. Det er fordi du skriver at i nok er nødt til at give kaffe og kage, der burde da være drikkelse med i menuen

Og vi havde heller ikke mere på programmet andet end brunch og så spiste folk kage og hyggesnakkede. Tror de sidste gik hjem ved 16.30 tiden. Vi startede kl. 11.00.

/Fenja

Jo, de er kaffe med i brunchen, men brunchen bliver kun tilgængelig i 2 timer. så hvis vi skal give kae og kaffe, tænker jeg at det er noget med et lille opbrud efter brunch måske en lille gå tur hvorefter vi igen sætter os til bordet og får kaffe kage. Og så betyder det vi skal "købe" kaffe og kage også. fungerede det godt med jeres brunch?

Her er hvad den indeholder:

Kusmi The - Kaffe - Mælk - Juice - Yoghurt - stort udvalg af morgenmadsprodukter  Lækkert pålæg - 3 slags  Økologiske oste - Tomatsalat med krydderurter - Oliven Capers og rødløg - Røræg  - Blødkogte æg - Brunchpølser  - bacon - Croissanter   Udvalg af Sild - Laks -Hønsesalat - Masser af frisk frugt  - Hjemmelavet marmelade  Morgenkager -  Grøntsager - Æg og rejer -    Pandekager m. ahornsirup - Grøn salat  Biksemad / pølseret - stegte kartofler - Spejlæg - Broccoli

Rundstykker - franskbrød - grovbrød - rugbrød

Anmeld

18. april 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Jo, de er kaffe med i brunchen, men brunchen bliver kun tilgængelig i 2 timer. så hvis vi skal give kae og kaffe, tænker jeg at det er noget med et lille opbrud efter brunch måske en lille gå tur hvorefter vi igen sætter os til bordet og får kaffe kage. Og så betyder det vi skal "købe" kaffe og kage også. fungerede det godt med jeres brunch?

Kusmi The - Kaffe - Mælk - Juice - Yoghurt - stort udvalg af morgenmadsprodukter  Lækkert pålæg - 3 slags  Økologiske oste - Tomatsalat med krydderurter - Oliven Capers og rødløg - Røræg  - Blødkogte æg - Brunchpølser  - bacon - Croissanter   Udvalg af Sild - Laks -Hønsesalat - Masser af frisk frugt  - Hjemmelavet marmelade  Morgenkager -  Grøntsager - Æg og rejer -   Pandekager m. ahornsirup - Grøn salat  Biksemad / pølseret - stegte kartofler - Spejlæg - Broccoli

Mums hvornår ska jeg komme

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Mumto3 skriver:

Sådanne barnedåb har vi været inviteret til et par gange, og det har altid været super hyggeligt! Så, det synes jeg er en god ide!

Det lyder godt, var det kun brunch i var til eller også kagebord eller hvordan sluttede det?

Anmeld

18. april 2012

Fenja09

Mussen2 skriver:

Kusmi The - Kaffe - Mælk - Juice - Yoghurt - stort udvalg af morgenmadsprodukter  Lækkert pålæg - 3 slags  Økologiske oste - Tomatsalat med krydderurter - Oliven Capers og rødløg - Røræg  - Blødkogte æg - Brunchpølser  - bacon - Croissanter   Udvalg af Sild - Laks -Hønsesalat - Masser af frisk frugt  - Hjemmelavet marmelade  Morgenkager -  Grøntsager - Æg og rejer -   Pandekager m. ahornsirup - Grøn salat  Biksemad / pølseret - stegte kartofler - Spejlæg - Broccoli

Ok så er den store forskel nok at vores brunch stod så længe folk spiste, og vi fik nu bare drikkevarer selvom maden var taget ud. Brunchen vi havde minder rigtig meget om det i skal have, smager skønt

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Fenja09 skriver:

Ok så er den store forskel nok at vores brunch stod så længe folk spiste, og vi fik nu bare drikkevarer selvom maden var taget ud. Brunchen vi havde minder rigtig meget om det i skal have, smager skønt

Må jeg være så fræk og spørge hvad jeres brunch kostede ?

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Mums hvornår ska jeg komme

Ja, lækkert ikke

Anmeld

18. april 2012

Fenja09

Mussen2 skriver:

Må jeg være så fræk og spørge hvad jeres brunch kostede ?

Ja, vi gav næsten lige omkring 3500 kr for 26 mennesker. Så synes det var en god pris

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Fenja09 skriver:

Ja, vi gav næsten lige omkring 3500 kr for 26 mennesker. Så synes det var en god pris

Holy moly, det var en super pris, vi skal give 248 uden kaffe/kage, men det er også et "fint" sted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.