Barnedåb...kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Fenja09

Mussen2 skriver:

Holy moly, det var en super pris, vi skal give 248 uden kaffe/kage, men det er også et "fint" sted.

Ja vi holdt det også et ret anerkendt sted i byen, men min søster pressede måske prisen lidt, da hun er udlært tjener på stedet  

Det ligger super smukt, lige ud til vandet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Mussen2

Fenja09 skriver:

Ja vi holdt det også et ret anerkendt sted i byen, men min søster pressede måske prisen lidt, da hun er udlært tjener på stedet  

Det ligger super smukt, lige ud til vandet

Lyder som et skønne sted - til meget fair penge.

Anmeld

18. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi havde brunch til Idas barnedåb og det fungerede super!

Anmeld

18. april 2012

Troldemommi

jeg syntes der mangler en kage, vi holdt også brunch med kaffe og forskellige kager bagefter, tror mange gerne vil have lidt sødt efter et godt måltid

Monica

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

rikkeregnbue skriver:

Vi havde brunch til Idas barnedåb og det fungerede super!

Ja, brunch er altså lækkert. Hvad tid begyndte og sluttede i?fik i kage/kaffe?

Anmeld

18. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mussen2 skriver:

Ja, brunch er altså lækkert. Hvad tid begyndte og sluttede i?fik i kage/kaffe?

Vi begyndte at spise klokken 11 til who knows when. Og ja, bagefter blev der severet cupcakes og chokolade

Anmeld

18. april 2012

Mumto3

Mussen2 skriver:

Det lyder godt, var det kun brunch i var til eller også kagebord eller hvordan sluttede det?

Jeg har prøvet stående brunch i sognehuset. (altså ingen siddepladser)

og brunch på en cafe, og brunch på en kro, og bruch i et beboerhus (det sidste varede dog lidt længere end de andre) Til alle fire barnedåb var der en glidende overgang fra brunch til en kop kaffe med kage. Kaffen fik man jo alligevel, så der kom bare lidt kage på bordet lidt senere end resten af maden.

Anmeld

18. april 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Vi overvejer at holde barnedåb ude denne gang, da vi ikke har overskud til at gøre ret meget selv. Vi har fundet et ledig sted, hvor vi kan holde et lukket selskab.

Mit spørgsmål er så, kan vi "nøjes" med at servere en lækker brunch, som vi være på bordet i 2 time. jeg forestiller mig fra kl. 11.30 og til 13.30 og så nix weiter?

Jeg har snakket med stedet og man må gerne bliver hængede efter maden er taget af, så vi bliver ikke jaget ud, men det er mere for at hører jer hvad I ville synes hvis I var gæster - er det nok? Skal det hellere være frokost buffet. Eller skal vi slutte brunch af med kaffe kage, hvilket gør det væsentlig dyrer pr. kuvert?

Hjælp med jeres mening

Er der ikke kaffe/the og vand med i brunchen?

For så kunne I jo lave lidt kage selv og sætte på bordet samtidig med resten af brunchen?

Anmeld

18. april 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Vi overvejer at holde barnedåb ude denne gang, da vi ikke har overskud til at gøre ret meget selv. Vi har fundet et ledig sted, hvor vi kan holde et lukket selskab.

Mit spørgsmål er så, kan vi "nøjes" med at servere en lækker brunch, som vi være på bordet i 2 time. jeg forestiller mig fra kl. 11.30 og til 13.30 og så nix weiter?

Jeg har snakket med stedet og man må gerne bliver hængede efter maden er taget af, så vi bliver ikke jaget ud, men det er mere for at hører jer hvad I ville synes hvis I var gæster - er det nok? Skal det hellere være frokost buffet. Eller skal vi slutte brunch af med kaffe kage, hvilket gør det væsentlig dyrer pr. kuvert?

Hjælp med jeres mening

Vi serverede selv bruch til Antons barnedåb, hvor der efter maden blev serveret kage - kaffen er jo på under hele brunchen, så det var en glidende overgang

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Ja, jeg kunne præve at høre stedet af om de kunne være lidt fleksibel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.