Barnedåb...kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.706 visninger
33 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Mussen2

Vi overvejer at holde barnedåb ude denne gang, da vi ikke har overskud til at gøre ret meget selv. Vi har fundet et ledig sted, hvor vi kan holde et lukket selskab.

Mit spørgsmål er så, kan vi "nøjes" med at servere en lækker brunch, som vi være på bordet i 2 time. jeg forestiller mig fra kl. 11.30 og til 13.30 og så nix weiter?

Jeg har snakket med stedet og man må gerne bliver hængede efter maden er taget af, så vi bliver ikke jaget ud, men det er mere for at hører jer hvad I ville synes hvis I var gæster - er det nok? Skal det hellere være frokost buffet. Eller skal vi slutte brunch af med kaffe kage, hvilket gør det væsentlig dyrer pr. kuvert?

Hjælp med jeres mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Vi overvejer at holde barnedåb ude denne gang, da vi ikke har overskud til at gøre ret meget selv. Vi har fundet et ledig sted, hvor vi kan holde et lukket selskab.

Mit spørgsmål er så, kan vi "nøjes" med at servere en lækker brunch, som vi være på bordet i 2 time. jeg forestiller mig fra kl. 11.30 og til 13.30 og så nix weiter?

Jeg har snakket med stedet og man må gerne bliver hængede efter maden er taget af, så vi bliver ikke jaget ud, men det er mere for at hører jer hvad I ville synes hvis I var gæster - er det nok? Skal det hellere være frokost buffet. Eller skal vi slutte brunch af med kaffe kage, hvilket gør det væsentlig dyrer pr. kuvert?

Hjælp med jeres mening

Syntes jeg sagtens man kan Ville måske servere kaffe og kage os

Anmeld

18. april 2012

Fenja09

Vi havde brunch til vores datters dåb, men det var med det hele - undtagen kagen, den kom en veninde med. Vi holdt det på en kro/restaurant. Synes sagtens man kan byde gæsterne det. Det er vel op til dem som holder dåben

Hvad indeholder brunchen?

/Fenja

Anmeld

18. april 2012

Kay

det syntes jeg sagtens man kan... syntes det lydder hyggeligt...  

jeg går selv med tanken om brunch... der er jo ingen der siger det altid skal gøres som alle andre gør det

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Syntes jeg sagtens man kan Ville måske servere kaffe og kage os

Ja, detr er netop, det jeg også er i tvivl om. For måske er det sådan lidtr en brat slutning, med kun brunch. Skulle man have kaffe også, ja, så kan man gå en tur og så komme retur til kaffe/kage, tror skisme også jeg er nød til at have kaffe/kage med

Tak for svar, du er så sød altid at byde ind

Anmeld

18. april 2012

Maja_4000

Sagtens

Kan I ikke evt. selv sørge for kagen , så bliver det jo ikke voldsomt dyrt .. Det kan jo sagtens "bare" være nogle bradepandekager (:

Anmeld

18. april 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Ja, detr er netop, det jeg også er i tvivl om. For måske er det sådan lidtr en brat slutning, med kun brunch. Skulle man have kaffe også, ja, så kan man gå en tur og så komme retur til kaffe/kage, tror skisme også jeg er nød til at have kaffe/kage med

Tak for svar, du er så sød altid at byde ind

Tænker os det er et godt tegn til at nu er festen slut Ih tak prøver og være så aktiv som muligt

Anmeld

18. april 2012

twinboys

Det kan du da sagtens og så som de andre også skriver slutte af med kaffe og kage...

Majbritt

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Fenja09 skriver:

Vi havde brunch til vores datters dåb, men det var med det hele - undtagen kagen, den kom en veninde med. Vi holdt det på en kro/restaurant. Synes sagtens man kan byde gæsterne det. Det er vel op til dem som holder dåben

Hvad indeholder brunchen?

/Fenja

Det er en super, super god Brunch , med ALT hvad man kan tænke sig

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Spørgsmålet er mest om man kan inviterer til brunch alene? dvs. fra kl. 11.30 og så til kl. 13.30. hvorefter der ikke er mere på programmet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.