Synes det er noget pjat (FB)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Mumto3

varsel-endt-barsel skriver:

Nu er jeg bare lige nysgerrig, men hvad mener du med at hun er ligeglad med at du kan læse hendes beskeder på væggen? Kan du ikke også det med dine andre venner?

Jo, jo det kan jeg.

Altså når min svigerinde har fødselsdag, så skriver hendes venner på hendes væg: Tillykke med fødselsdag, søde, håber du får en fantastisk dag!

Det er min svigerinde ligeglad med at jeg læser, altså forstået som at det genere overhovedet ikke hende at jeg læser det, men det genere mig at jeg KAN læse det, (jeg gør så ikke) Jeg synes det er alt for privat at følge med i hvem der ønsker tillykke, og om de kalder hende for søde eller smukke eller hvad de nu skriver. Derfor endte jeg med at 'slette' hende som ven.

Omvendt har jeg nogle meget perifere venskaber, men som aldrig skriver den slags dagligdagsting som tillykke med fødselsdag på deres facebook, men som skriver mere livsfilosofiske ting. Det synes jeg er interessant at læse, og derfor er jeg venner med med på facebook.

Håber det giver lidt mere mening nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Min mands (vi er gift) ungdomsven (de ses 4 gange om ugen til fodbold) er endelig kommet på facebook (han er 28 år)

Så både min mand og jeg har ansøgt ham (jeg først, og derefter min mand) - han har så godkendt min mand, men IKKE mig.

Nu ser jeg så lige, at min mands søster er blevet ven med ham, 2 sek. efter hun ansøgte (det skal lige siges, at de ikke rigtigt taler sammen eller noget, de kender kun hinanden igennem min mand), ved ikke om det er fordi han tænker med p..... når det er piger, for min svigerinde har masser af diverse nøgnbilleder på facebook (incl. hendes profil-billede)..

Min mand har spurgte lidt indtil, hvorfor han ikke har godkendt mig, han undskyldning: nogle har han trykket IKKE NU ved, og jeg er så en af dem.

Er jeg pjattet eller er det mærkeligt

Jeps jeg synes det er noget pjat. Ikke at han ikke har accepteret dig, men at du går sådan i selvsving over det.

Men jeg har heller ikke et behov for at være venner med min kærestes venner og veninder, ligesom jeg forventer at han lader mit "privatliv" være mit eget. Men det kræver selvfølgeligt at man ved hvor man har hinanden, er ærlig og til at stole på.

Det lyder som om du føler der er noget bagvedliggende, at søsteren og barndomsvennen har et bekendtskab/venskab er jo ikke underligt?!

Anmeld

18. april 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg ville være kold...

hvis han mener du ikke er værdig i venskab på FB, så ville jeg bede manden om at mødes hos ham fremover...

Jeg ville aldrig have mennesker med negativitet overfor mig i mit hjem... Sådan er det.. ja det er mandens ven, men derfor ville jeg ikke have han skulle komme i mit hellige sted, nemlig mit hjem... de kan være venner andre steder... Så er jeg indrettet... og det ved manden min...

Anmeld

19. april 2012

Sofia

Når han kommer så ofte i dit hjem, og tilsyneladende godkender andre han ikke er ligeså tætte på som dig, ville jeg tænke det var ham der var ret underlig, det siger vel mere om ham end dig, og han må da have det mærkeligt med ikke at godkende dig når han godkender din mands søster! Glem det, han er da så ligegyldig en ven at have på facebook så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.