Synes det er noget pjat (FB)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Nu snakker vi om en, som er hjemme hos os mindst en gang om ugen.

Det betyder jo ikke at man så er pålagt at man SKAL være venner på FB?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor84 skriver:

Det betyder jo ikke at man så er pålagt at man SKAL være venner på FB?

Det er rigtigt nok - synes bare det er mærkeligt at der skal gøres forskel på folk..

Anmeld

18. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville da bare ansøge ham igen - måske det bare var en fejl, at han ikke har fået godkendt dig

Anmeld

18. april 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Det er rigtigt nok - synes bare det er mærkeligt at der skal gøres forskel på folk..

Johh... jeg har da også prøvet at ansøge nogen som så har afvist mig.. det må man jo blot accepterer..

Ellers må du jo ansøge igen og se om det var en fejl

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville da bare ansøge ham igen - måske det bare var en fejl, at han ikke har fået godkendt dig

Ansøgte lige efter, det med min mands søster.. For min mand sagde at han var online, han har stadig ikke godkendt. Så nu har jeg slettet anmodningen..

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Ansøgte lige efter, det med min mands søster.. For min mand sagde at han var online, han har stadig ikke godkendt. Så nu har jeg slettet anmodningen..

Fejl

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor84 skriver:

Johh... jeg har da også prøvet at ansøge nogen som så har afvist mig.. det må man jo blot accepterer..

Ellers må du jo ansøge igen og se om det var en fejl

Anmeld

18. april 2012

Polkaprik

Jeg kan godt forstå dig! Selvfølgelig er det da op til folk selv som nogle skriver men som jeg læser det undrer du dig jo bare over hvorfor han ikke vil have DIG som ven på fb når han er en tæt ven af familien. Jeg har da også mange af min mands venner som ven på fb og synes da ikke det er mærkeligt at være det bare fordi det er hans kammerater, da jeg jo også snakker med dem.

Så jo jeg ville også synes det var noget underligt pjat hvis jeg havde været i dine sko

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Polkaprik skriver:

Jeg kan godt forstå dig! Selvfølgelig er det da op til folk selv som nogle skriver men som jeg læser det undrer du dig jo bare over hvorfor han ikke vil have DIG som ven på fb når han er en tæt ven af familien. Jeg har da også mange af min mands venner som ven på fb og synes da ikke det er mærkeligt at være det bare fordi det er hans kammerater, da jeg jo også snakker med dem.

Så jo jeg ville også synes det var noget underligt pjat hvis jeg havde været i dine sko

Giver det lige et par dage - så må jeg se hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.