Synes det er noget pjat (FB)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.424 visninger
33 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Anonym trådstarter

Min mands (vi er gift) ungdomsven (de ses 4 gange om ugen til fodbold) er endelig kommet på facebook (han er 28 år)

Så både min mand og jeg har ansøgt ham (jeg først, og derefter min mand) - han har så godkendt min mand, men IKKE mig.

Nu ser jeg så lige, at min mands søster er blevet ven med ham, 2 sek. efter hun ansøgte (det skal lige siges, at de ikke rigtigt taler sammen eller noget, de kender kun hinanden igennem min mand), ved ikke om det er fordi han tænker med p..... når det er piger, for min svigerinde har masser af diverse nøgnbilleder på facebook (incl. hendes profil-billede)..

Min mand har spurgte lidt indtil, hvorfor han ikke har godkendt mig, han undskyldning: nogle har han trykket IKKE NU ved, og jeg er så en af dem.

Er jeg pjattet eller er det mærkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvorfor vil du være ven med din mands barndomsven ? 

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Hvorfor vil du være ven med din mands barndomsven ? 

Fordi han er meget sammen med ham, og de ofte er herhjemme.. Plus han har så tralvt med, at hans datter på 3 år, gerne vil lege med vores barn.

Plus fordi han var med til vores bryllup, og er venner med resten af venneflokken, både på facebook og irl.

Anmeld

18. april 2012

B&J

hvis jeg var dig ville jeg være lige glad..

ja det er da træls hvis han er en tæt ven men ja det er jo ikke noget at gøre ved... han bestemmer jo selv hvem der skal på sin facebook

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis jeg var dig ville jeg være lige glad..

ja det er da træls hvis han er en tæt ven men ja det er jo ikke noget at gøre ved... han bestemmer jo selv hvem der skal på sin facebook

Synes egentlig bare det er mærkeligt. Han er med til vores bryllup og har altid snakket godt med ham (har kendte ham i 4 år)

Anmeld

18. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Synes egentlig bare det er mærkeligt. Han er med til vores bryllup og har altid snakket godt med ham (har kendte ham i 4 år)

ja kan godt forstå du syntes det er mærkeligt men ja man kan jo ikke gøre så meget ved det desværre....

for ja det er mærkeligt når i er så tætte venner

Anmeld

18. april 2012

AndreasMor84

Han bestemmer vel selv hvem han vil være venner med på FB? Men forstår da godt du synes det er underligt af ham...

Jeg godkender da heller ikke alle, selvom de synes vi skal være venner derinde

Anmeld

18. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min mands (vi er gift) ungdomsven (de ses 4 gange om ugen til fodbold) er endelig kommet på facebook (han er 28 år)

Så både min mand og jeg har ansøgt ham (jeg først, og derefter min mand) - han har så godkendt min mand, men IKKE mig.

Nu ser jeg så lige, at min mands søster er blevet ven med ham, 2 sek. efter hun ansøgte (det skal lige siges, at de ikke rigtigt taler sammen eller noget, de kender kun hinanden igennem min mand), ved ikke om det er fordi han tænker med p..... når det er piger, for min svigerinde har masser af diverse nøgnbilleder på facebook (incl. hendes profil-billede)..

Min mand har spurgte lidt indtil, hvorfor han ikke har godkendt mig, han undskyldning: nogle har han trykket IKKE NU ved, og jeg er så en af dem.

Er jeg pjattet eller er det mærkeligt

jeg ville nok aldrig ansøge ham da han ikke er min ven men min mands, derfor har jeg da ikke "krav" på at kunne følge med i hans private liv på facebook.

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Alle hans andre fodboldvenner og ungdomsvenner (de er en gruppe på 6 drenge - alle spiller fodbold) har ansøgt mig. Og vi er sammen med dem mindst en gang om ugen..

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor84 skriver:

Han bestemmer vel selv hvem han vil være venner med på FB? Men forstår da godt du synes det er underligt af ham...

Jeg godkender da heller ikke alle, selvom de synes vi skal være venner derinde

Nu snakker vi om en, som er hjemme hos os mindst en gang om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.