Anonym skriver:
Min mands (vi er gift) ungdomsven (de ses 4 gange om ugen til fodbold) er endelig kommet på facebook (han er 28 år)
Så både min mand og jeg har ansøgt ham (jeg først, og derefter min mand) - han har så godkendt min mand, men IKKE mig.
Nu ser jeg så lige, at min mands søster er blevet ven med ham, 2 sek. efter hun ansøgte (det skal lige siges, at de ikke rigtigt taler sammen eller noget, de kender kun hinanden igennem min mand), ved ikke om det er fordi han tænker med p..... når det er piger, for min svigerinde har masser af diverse nøgnbilleder på facebook (incl. hendes profil-billede)..
Min mand har spurgte lidt indtil, hvorfor han ikke har godkendt mig, han undskyldning: nogle har han trykket IKKE NU ved, og jeg er så en af dem.
Er jeg pjattet eller er det mærkeligt
Ja, jeg synes det er mærkeligt. og jeg synes ikke det er underligt at du vil være venner med ham på FB. Jeg havde dog bare konfronteret ham med det.
Spurgt ham hvad årsagen er når han kommer på besøg i jeres hus næste gang (uden at bebrejde).
Jeg synes jo at hvis han vil være en del af dit (eller dem omkring dig) liv IRL, ja,så virker det meget underligt at du ikke "må" være på hans FB.
Men når det så er sagt, så er det jo helt og holdent HANS valg, men derfor må du godt spørge ham om hvorfor han har taget det valg.
og jeg forstår udemærket hvorfor du synes det er en underlig opførsel.
Anmeld