Opråb!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Lou87

Mamalou skriver:

Jeg sælger også efter først til mølle princippet, selvom jeg faktisk ikke gør opmærksom på det. Selvfølgelig hvis der er en der direkte byder på varen, så sælger jeg den ikke før jeg har hørt videre, men spørgsmål osv tager jeg ikke som gældende bud. Hvis jeg som sælger skulle tage det hensyn, så ville jeg brænde inde med rigtig meget tøj - som du også selv siger. Når man handler brugt, og det er noget man rigtig gerne vil købe, så må man være på dupperne, da det er de vilkår der er

Vh. Louise

Ja li præcis - man sælger jo for at ville af med det.. Og man gider ikk brænde inde med det, slet ikk efter man har prøvet det adskillige gange!
Sys det er fint nok du ikk skriver først til mølle.. Jeg har bare gjort det for at undgå netop dette med sure opstød. MEN fik dem alligevel... Så blir jeg sku træls!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Mamalou

Lou87 skriver:

Ja li præcis - man sælger jo for at ville af med det.. Og man gider ikk brænde inde med det, slet ikk efter man har prøvet det adskillige gange!
Sys det er fint nok du ikk skriver først til mølle.. Jeg har bare gjort det for at undgå netop dette med sure opstød. MEN fik dem alligevel... Så blir jeg sku træls!

Tænk hvis vi skulle komme med sure opstød over "interesserede" køber, der springer fra efter at have vist interesse og ingen tilbagemeldning var kommet med... Men det er vikårene som sælger, som vi accepterer  

Anmeld

17. april 2012

Lou87

Mamalou skriver:

Tænk hvis vi skulle komme med sure opstød over "interesserede" køber, der springer fra efter at have vist interesse og ingen tilbagemeldning var kommet med... Men det er vikårene som sælger, som vi accepterer  

Uhj ja den var god! det finder vi os jo netop i, så ka de godt li opføre sig pænt når vi nu vælger at sælge til en der er mere beslutsom.

Anmeld

17. april 2012

Mamalou

Lou87 skriver:

Uhj ja den var god! det finder vi os jo netop i, så ka de godt li opføre sig pænt når vi nu vælger at sælge til en der er mere beslutsom.

HØRT  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.