Ja beklager et surt opstød der li må ud.... MEN....
Nu er der anden gang jeg får en "sviner" over at jeg sælger efter først til mølle princippet. Og jeg synes sku ikke det er helt fair!
Men er jeg mon forkert på den !?!??
Jeg skriver i alle mine salgs annoncer at det er først til mølle - så det er ikke fordi jeg ikke oplyser det..
og ved det begreb forstår jeg at når man er den første der siger: Helle for! ... Ja så "vinder" man varen. Men i stedet har to nu troet (ingen hænges ud, det er slet ikk sådan ment) at når bare de har vist en interesse med masser af spørgsmål og lign, så var de først ??? Men de har endnu ikk sagt de rent faktisk ville ha varen.
Og det er skam ikke for at være ond jeg har valgt og påføre mine annoncer først til mølle - men mere fordi jeg er blevet brændt af flere gange og så er den der var interesseret; self ikke interesseret mere! Har sågar li oplevet det IGEN her den anden dag herinde.... Suk!
Men ja - ved ikk hvad jeg vil med det her.. Andet end måske og høre om det er mig der bruger begrebet forkert oder was?!
Syntes bestemt ikke du gør noget galt. Der er STOR forskel på at skrive på en vare og ville købe.
Oplever ofte folk spørg på varen og efter svar tilbage høre man ikke mere. Selvfølgelig kan man glemme.
Min pointe er at selvfølgelig er det ok og sælge til den der skriver HAPS . Du haR oven i købet gjordt opmærksom på , at sådan handler du.
Forstår dig til fulde er også brændt af 100 gange efterhånden
Anmeld