Opråb!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

MortilElias2010

Lou87 skriver:

Ja beklager et surt opstød der li må ud.... MEN....
Nu er der anden gang jeg får en "sviner" over at jeg sælger efter først til mølle princippet. Og jeg synes sku ikke det er helt fair!
Men er jeg mon forkert på den !?!??

Jeg skriver i alle mine salgs annoncer at det er først til mølle - så det er ikke fordi jeg ikke oplyser det.. og ved det begreb forstår jeg at når man er den første der siger: Helle for! ... Ja så "vinder" man varen. Men i stedet har to nu troet (ingen hænges ud, det er slet ikk sådan ment) at når bare de har vist en interesse med masser af spørgsmål og lign, så var de først ??? Men de har endnu ikk sagt de rent faktisk ville ha varen.
Og det er skam ikke for at være ond jeg har valgt og påføre mine annoncer først til mølle - men mere fordi jeg er blevet brændt af flere gange og så er den der var interesseret; self ikke interesseret mere! Har sågar li oplevet det IGEN her den anden dag herinde.... Suk!

Men ja - ved ikk hvad jeg vil med det her.. Andet end måske og høre om det er mig der bruger begrebet forkert oder was?!

Næeh sådan forstår jeg det også. En ting er at vise interesse for det, det kan jo stå på i en uendelighed så det må være den første der siger : Yes det vil jeg have, der gælder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MortilElias2010

tarkoflen skriver:

Jeg vil også mene at du bruger det rigtigt, men hvad med fremadrettet bare at skrive, at den første, der siger de vil købe "vinder"? Så kan du måske slippe for sure opstød, fra folk som måske har en anden opfattelse?

Det var da en god ide 

Anmeld

17. april 2012

Darling<3

tarkoflen skriver:

Jeg vil også mene at du bruger det rigtigt, men hvad med fremadrettet bare at skrive, at den første, der siger de vil købe "vinder"? Så kan du måske slippe for sure opstød, fra folk som måske har en anden opfattelse?

Hvad så når der er 20 som skriver - den vil jeg måske gerne KØBE - skal hun så resevere den??

Man må melde klart ud om man vil købe eller ej, selvfølgelig er det ok at spørge ind til varen - men man ved vel på forhånd om man springer fra i den sidste ende..

Anmeld

17. april 2012

Lou87

Darling<3 skriver:

Nej lige præcis - og det må man jo så bare acceptere!!

Det havde været noget helt andet hvis du havde 5 forskellige dragter til salg

Ej, jeg kan ikke se hvorfor folk skal få ondt i røven over så lille en ting, det handler jo bare om at være hurtigere end de andre - eller overbyde

Præcis!

Som skrevet oppe over... Self er der ærgeligt - men fra det til og kritisere min handle måde. Det sku træls!

Anmeld

17. april 2012

tarkoflen

Lou87 skriver:

I see what you meen.. Men tænker bare det ikk ka være rigtig jeg skal skære det ud i pap
Og fred være med man blir stødt over det - jeg ka da også være ærgelig hvis en handel smutter forbi min næse... Men ja så ku jeg jo bare ha slået til men at være ærgelig og til at kritisere mig for min måde og sælge på synes jeg er lang og ikk fair!

Jeg er helt enig i, at det ikke burde være nødvendigt at skulle skære det ud i pap

Jeg synes du er i din gode ret til at sælge til første/højest bydende, sådan er det jo, når man vil sælge noget, så vil man jo gerne af med det hurtigst muligt

Anmeld

17. april 2012

tarkoflen

Darling<3 skriver:

Hvad så når der er 20 som skriver - den vil jeg måske gerne KØBE - skal hun så resevere den??

Man må melde klart ud om man vil købe eller ej, selvfølgelig er det ok at spørge ind til varen - men man ved vel på forhånd om man springer fra i den sidste ende..

Nej nej måske gælder ikke! Enten vil man købe ellers må man overveje det, og så er det bare ærgeligt, hvis den smutter for næse af en sådan er livet!

Anmeld

17. april 2012

bullerbassen

Ja beklager et surt opstød der li må ud.... MEN....
Nu er der anden gang jeg får en "sviner" over at jeg sælger efter først til mølle princippet. Og jeg synes sku ikke det er helt fair!
Men er jeg mon forkert på den !?!??

Jeg skriver i alle mine salgs annoncer at det er først til mølle - så det er ikke fordi jeg ikke oplyser det.. og ved det begreb forstår jeg at når man er den første der siger: Helle for! ... Ja så "vinder" man varen. Men i stedet har to nu troet (ingen hænges ud, det er slet ikk sådan ment) at når bare de har vist en interesse med masser af spørgsmål og lign, så var de først ??? Men de har endnu ikk sagt de rent faktisk ville ha varen.
Og det er skam ikke for at være ond jeg har valgt og påføre mine annoncer først til mølle - men mere fordi jeg er blevet brændt af flere gange og så er den der var interesseret; self ikke interesseret mere! Har sågar li oplevet det IGEN her den anden dag herinde.... Suk!

Men ja - ved ikk hvad jeg vil med det her.. Andet end måske og høre om det er mig der bruger begrebet forkert oder was?!

Syntes bestemt ikke du gør noget galt. Der er STOR forskel på at skrive på en vare og ville købe.

Oplever ofte folk spørg på varen og efter svar tilbage høre man ikke mere. Selvfølgelig kan man glemme.

Min pointe er at selvfølgelig er det ok og sælge til den der skriver HAPS . Du haR oven i købet gjordt opmærksom på , at sådan handler du.

Forstår dig til fulde er også brændt af 100 gange efterhånden

Anmeld

17. april 2012

Lou87

MortilElias2010 skriver:

Næeh sådan forstår jeg det også. En ting er at vise interesse for det, det kan jo stå på i en uendelighed så det må være den første der siger : Yes det vil jeg have, der gælder. 

Præcis - jeg gider ikk risikere varen ikk blir solgt fordi jeg skal være "flink" og vente har været flink rigtig mange gange og brændt nallerne på det..

Anmeld

17. april 2012

Lou87

tarkoflen skriver:

Jeg er helt enig i, at det ikke burde være nødvendigt at skulle skære det ud i pap

Jeg synes du er i din gode ret til at sælge til første/højest bydende, sådan er det jo, når man vil sælge noget, så vil man jo gerne af med det hurtigst muligt

Præcis tak for svar. Rart og vide man ikk er forkert på den nu efter anden gang !

Anmeld

17. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
lotchen skriver:

Nix, mener også du bruger begrebet rigtigt. Først til mølle er den, der først siger 'jeg vil gerne købe' og ikke den, der først spørger på pris, stand osv.

Så i min optik er du ikke forkert på den.

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.