Opråb!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Lou87

bullerbassen skriver:

Syntes bestemt ikke du gør noget galt. Der er STOR forskel på at skrive på en vare og ville købe.

Oplever ofte folk spørg på varen og efter svar tilbage høre man ikke mere. Selvfølgelig kan man glemme.

Min pointe er at selvfølgelig er det ok og sælge til den der skriver HAPS . Du haR oven i købet gjordt opmærksom på , at sådan handler du.

Forstår dig til fulde er også brændt af 100 gange efterhånden

Tak!

Og ja er nemlig træt af sidst nævnte - at blive brændt af.
Jeg overholder stort set alle mine aftaler med mindre noget kommer i vejen og så skriver jeg det også til folk... Synes selv det er skide irri at folk bare ikk svarer efter tredje gang man spørg om de sku ha det eller ej?! Det jo en ærlig sag og springe fra. Men så skriv det dog!

Og jep synes nu også jeg var med rette mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Laulund87

Du er da overhovedet ikke galt på den!

Synes selv det kan være lidt træls hvis man skal "vente" på at en bruger der har spurgt til tøjet, skal komme online igen. Især hvis der går flere dage.

Så først til mølle princippet, er klart det nemmeste.

Anmeld

17. april 2012

Muffin_girl

Lou87 skriver:

Ja beklager et surt opstød der li må ud.... MEN....
Nu er der anden gang jeg får en "sviner" over at jeg sælger efter først til mølle princippet. Og jeg synes sku ikke det er helt fair!
Men er jeg mon forkert på den !?!??

Jeg skriver i alle mine salgs annoncer at det er først til mølle - så det er ikke fordi jeg ikke oplyser det.. og ved det begreb forstår jeg at når man er den første der siger: Helle for! ... Ja så "vinder" man varen. Men i stedet har to nu troet (ingen hænges ud, det er slet ikk sådan ment) at når bare de har vist en interesse med masser af spørgsmål og lign, så var de først ??? Men de har endnu ikk sagt de rent faktisk ville ha varen.
Og det er skam ikke for at være ond jeg har valgt og påføre mine annoncer først til mølle - men mere fordi jeg er blevet brændt af flere gange og så er den der var interesseret; self ikke interesseret mere! Har sågar li oplevet det IGEN her den anden dag herinde.... Suk!

Men ja - ved ikk hvad jeg vil med det her.. Andet end måske og høre om det er mig der bruger begrebet forkert oder was?!

Du er absolut ikk forkert på den

Anmeld

17. april 2012

Lou87

Laulund87 skriver:

Du er da overhovedet ikke galt på den!

Synes selv det kan være lidt træls hvis man skal "vente" på at en bruger der har spurgt til tøjet, skal komme online igen. Især hvis der går flere dage.

Så først til mølle princippet, er klart det nemmeste.

Præcis !
Og mange tak for svar

Anmeld

17. april 2012

Lou87

AalborgPigen skriver:

Du er absolut ikk forkert på den

Anmeld

17. april 2012

Miin'Baby'Mus

Syntes heller ikke at du har gjort det forkert.

Jeg har ofte selv være ude for at være for flink med salg af mine ting, folk er jo vildt interreseret osv som du skriver - og må ærligt indrømme at nu er jeg begyndt at være hård og kontant efter "først til mølle-princippet". Folk er ikke flinke nok til at sige de ikke er interesseret alligevel, eller også har de et problem med et eller andet som f.eks. at få sendt varen afsted osv osv.

Hos mig hedder det sig nu at den der har pengene på min konto først får varen tilsendt, jeg gider simpelthen ikke og hører på folks klagen, hakken osv - og nogle gange er der jo faktisk mange mennesker man skal holde styr på som er interesseret.

Er folk ikke hurtige nok til bogstaveligt talt at sige: "Den køber jeg", jamen så er det ærgeligt.

Anmeld

17. april 2012

Lou87

Norman skriver:

Syntes heller ikke at du har gjort det forkert.

Jeg har ofte selv være ude for at være for flink med salg af mine ting, folk er jo vildt interreseret osv som du skriver - og må ærligt indrømme at nu er jeg begyndt at være hård og kontant efter "først til mølle-princippet". Folk er ikke flinke nok til at sige de ikke er interesseret alligevel, eller også har de et problem med et eller andet som f.eks. at få sendt varen afsted osv osv.

Hos mig hedder det sig nu at den der har pengene på min konto først får varen tilsendt, jeg gider simpelthen ikke og hører på folks klagen, hakken osv - og nogle gange er der jo faktisk mange mennesker man skal holde styr på som er interesseret.

Er folk ikke hurtige nok til bogstaveligt talt at sige: "Den køber jeg", jamen så er det ærgeligt.

Dejligt og høre man ikk er den eneste der oplever det og tænker det samme
Og nemlig - jeg har tit mine ting til salg på flere sider.. Så jeg kan ikk holde styr på hvem der skriver først om interesse her og der.. Jeg reagerer blot på når der er et salg!

Anmeld

17. april 2012

Silas&Mille

Lou87 skriver:

Ja beklager et surt opstød der li må ud.... MEN....
Nu er der anden gang jeg får en "sviner" over at jeg sælger efter først til mølle princippet. Og jeg synes sku ikke det er helt fair!
Men er jeg mon forkert på den !?!??

Jeg skriver i alle mine salgs annoncer at det er først til mølle - så det er ikke fordi jeg ikke oplyser det.. og ved det begreb forstår jeg at når man er den første der siger: Helle for! ... Ja så "vinder" man varen. Men i stedet har to nu troet (ingen hænges ud, det er slet ikk sådan ment) at når bare de har vist en interesse med masser af spørgsmål og lign, så var de først ??? Men de har endnu ikk sagt de rent faktisk ville ha varen.
Og det er skam ikke for at være ond jeg har valgt og påføre mine annoncer først til mølle - men mere fordi jeg er blevet brændt af flere gange og så er den der var interesseret; self ikke interesseret mere! Har sågar li oplevet det IGEN her den anden dag herinde.... Suk!

Men ja - ved ikk hvad jeg vil med det her.. Andet end måske og høre om det er mig der bruger begrebet forkert oder was?!

Giver dig og de andre, der har svaret, ret her.

Først til mølle er den der først skriver 'Det køber jeg'.

Har man tingene til salg flere steder kan man heldigvis se på dato og klokkeslet for henvendelserne hvem der skrev først 

Anmeld

17. april 2012

Lou87

Silas&Mille skriver:

Giver dig og de andre, der har svaret, ret her.

Først til mølle er den der først skriver 'Det køber jeg'.

Har man tingene til salg flere steder kan man heldigvis se på dato og klokkeslet for henvendelserne hvem der skrev først 

Anmeld

17. april 2012

Mamalou

Jeg sælger også efter først til mølle princippet, selvom jeg faktisk ikke gør opmærksom på det. Selvfølgelig hvis der er en der direkte byder på varen, så sælger jeg den ikke før jeg har hørt videre, men spørgsmål osv tager jeg ikke som gældende bud. Hvis jeg som sælger skulle tage det hensyn, så ville jeg brænde inde med rigtig meget tøj - som du også selv siger. Når man handler brugt, og det er noget man rigtig gerne vil købe, så må man være på dupperne, da det er de vilkår der er

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.