Opråb!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.921 visninger
33 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Lou87

Ja beklager et surt opstød der li må ud.... MEN....
Nu er der anden gang jeg får en "sviner" over at jeg sælger efter først til mølle princippet. Og jeg synes sku ikke det er helt fair!
Men er jeg mon forkert på den !?!??

Jeg skriver i alle mine salgs annoncer at det er først til mølle - så det er ikke fordi jeg ikke oplyser det.. og ved det begreb forstår jeg at når man er den første der siger: Helle for! ... Ja så "vinder" man varen. Men i stedet har to nu troet (ingen hænges ud, det er slet ikk sådan ment) at når bare de har vist en interesse med masser af spørgsmål og lign, så var de først ??? Men de har endnu ikk sagt de rent faktisk ville ha varen.
Og det er skam ikke for at være ond jeg har valgt og påføre mine annoncer først til mølle - men mere fordi jeg er blevet brændt af flere gange og så er den der var interesseret; self ikke interesseret mere! Har sågar li oplevet det IGEN her den anden dag herinde.... Suk!

Men ja - ved ikk hvad jeg vil med det her.. Andet end måske og høre om det er mig der bruger begrebet forkert oder was?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

klmf

Nix, mener også du bruger begrebet rigtigt. Først til mølle er den, der først siger 'jeg vil gerne købe' og ikke den, der først spørger på pris, stand osv.

Så i min optik er du ikke forkert på den.

Anmeld

17. april 2012

Darling<3

Lou87 skriver:

Ja beklager et surt opstød der li må ud.... MEN....
Nu er der anden gang jeg får en "sviner" over at jeg sælger efter først til mølle princippet. Og jeg synes sku ikke det er helt fair!
Men er jeg mon forkert på den !?!??

Jeg skriver i alle mine salgs annoncer at det er først til mølle - så det er ikke fordi jeg ikke oplyser det.. og ved det begreb forstår jeg at når man er den første der siger: Helle for! ... Ja så "vinder" man varen. Men i stedet har to nu troet (ingen hænges ud, det er slet ikk sådan ment) at når bare de har vist en interesse med masser af spørgsmål og lign, så var de først ??? Men de har endnu ikk sagt de rent faktisk ville ha varen.
Og det er skam ikke for at være ond jeg har valgt og påføre mine annoncer først til mølle - men mere fordi jeg er blevet brændt af flere gange og så er den der var interesseret; self ikke interesseret mere! Har sågar li oplevet det IGEN her den anden dag herinde.... Suk!

Men ja - ved ikk hvad jeg vil med det her.. Andet end måske og høre om det er mig der bruger begrebet forkert oder was?!

Nu er jeg jo den heldige "vinder" af den suuuuper fede heldragt - men du skal overhovedet ikke have dårlig samvittighed over dit først til mølle!!!

Enten springer man til ellers må man være okay med at miste "sin" ting

Anmeld

17. april 2012

JH12

lotchen skriver:

Nix, mener også du bruger begrebet rigtigt. Først til mølle er den, der først siger 'jeg vil gerne købe' og ikke den, der først spørger på pris, stand osv.

Fuldstændig enig..

Anmeld

17. april 2012

Lou87

lotchen skriver:

Tak!!
Var bekymret for snart og sku ha mine skole penge tilbage

Anmeld

17. april 2012

tarkoflen

Jeg vil også mene at du bruger det rigtigt, men hvad med fremadrettet bare at skrive, at den første, der siger de vil købe "vinder"? Så kan du måske slippe for sure opstød, fra folk som måske har en anden opfattelse?

Anmeld

17. april 2012

Lou87

Darling<3 skriver:

Nu er jeg jo den heldige "vinder" af den suuuuper fede heldragt - men du skal overhovedet ikke have dårlig samvittighed over dit først til mølle!!!

Enten springer man til ellers må man være okay med at miste "sin" ting

Ja ikke ?!
Jeg tænker også at man enten må springe til eller lade den passe forbi måske... Sådan er det jo. Også selvom man ikk engang skriver først til mølle - og det gør jeg nu ellers opmærksom på i teksten!

Fint man vil vide lidt ekstra Info om varen - men man kan ikk forvente varen blir holdt imens. Jeg er jo ikk en forhandler/butik med flere af hver model.

Anmeld

17. april 2012

Lou87

Joyce1986 skriver:

Fuldstændig enig..

Anmeld

17. april 2012

Darling<3

Lou87 skriver:

Ja ikke ?!
Jeg tænker også at man enten må springe til eller lade den passe forbi måske... Sådan er det jo. Også selvom man ikk engang skriver først til mølle - og det gør jeg nu ellers opmærksom på i teksten!

Fint man vil vide lidt ekstra Info om varen - men man kan ikk forvente varen blir holdt imens. Jeg er jo ikk en forhandler/butik med flere af hver model.

Nej lige præcis - og det må man jo så bare acceptere!!

Det havde været noget helt andet hvis du havde 5 forskellige dragter til salg

Ej, jeg kan ikke se hvorfor folk skal få ondt i røven over så lille en ting, det handler jo bare om at være hurtigere end de andre - eller overbyde

Anmeld

17. april 2012

Lou87

tarkoflen skriver:

Jeg vil også mene at du bruger det rigtigt, men hvad med fremadrettet bare at skrive, at den første, der siger de vil købe "vinder"? Så kan du måske slippe for sure opstød, fra folk som måske har en anden opfattelse?

I see what you meen.. Men tænker bare det ikk ka være rigtig jeg skal skære det ud i pap
Og fred være med man blir stødt over det - jeg ka da også være ærgelig hvis en handel smutter forbi min næse... Men ja så ku jeg jo bare ha slået til men at være ærgelig og til at kritisere mig for min måde og sælge på synes jeg er lang og ikk fair!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.