hjæææælp, skal jeg klippe langt hår:-)????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

L&V

Himmelsmil skriver:

Nej det nemlig rigtigt.. Det behøver det ikke. Det føles bare altid rart at blive klippet synes jeg. Man bliver et nyt forfrisket menneske

Helt enig jeg har ikke haft den samme frisure to gange.. Gir altid frisøren frie hænder, det er så fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Røverdatter

Månsson skriver:

Helt enig jeg har ikke haft den samme frisure to gange.. Gir altid frisøren frie hænder, det er så fedt

Ja det er så! Fedt 

Anmeld

17. april 2012

Muffinmus

ja, det var da to helt forskellige personer bag nyt hår...men kort hår er på ingen måde mig, så det VEDjeg det ikke skal være, men bare friskt:-)

Og synes det klæder dig med begge typer hår.

Anmeld

18. april 2012

OktoberMor

MariaE skriver:

Ja, totalt overfladisk spørgsmål,MEN,nu er jeg jo højgravid og har bestilt tid hos frisøren:-)

Se venligst bort fra de + 18 kg jeg render rundt med!!!!!

Er skisme bare i tvivl om hvad jeg skal gøre. For jeg har jo det her laaange fine lækre hår som alle misunder og siger det super lækkert.

Men jeg er jo bare vant til det og sætter det jo bare op i en hestehale fordi det er mega i vejen hvis det er løst generelt. Så det er tungt og svært at gøre noget med synes jeg. Trænger til noget andet, men IKKE helt kort, det vil min mand hade mig for:-)

Måske noget ala skulder længde??måske lige klippet eller måske etager hist og her??Har prøvet at vedhæfte 2 billeder af mit lange hår og 2 hvor jeg har prøvet at "forkorte" det.

Giv gerne jeres mening til kende piger, altid godt med lidt ideer udefra:-)

Når man har langt hår, og hverdag minder om alle de andre hårdage, så syntes jeg man skal gøre noget ved det..

jeg mener bestemt du ville se ekstra godt ud, hvis du får klippet en masse etager i det, men behold længden på pandehåret.. men så i etager, gerne lige ved "brysterne" længde..

Glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.