hjæææælp, skal jeg klippe langt hår:-)????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

JH12

Jeg synes ikke du skal klippe det af .. Istedet kunne du klippe det i nogle etager.. Du har da noget rigtig flot, langt hår..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Princesspigen

jeg har selv det lang, ægte, fine hår som du, dog i en mørk boldt farve..

og jeg simplthen bare ELSKER mit hår..

lige som dig kommer det hurtigt i vejen og sidder tit i hestehale..

MEN sidst det blev klippet til lige under skulderne, blev jeg så ked og fortrød det virkelig meget.. så det ville jeg nok aldrig gøre igen..

dog får jeg fra tid til anden lidt etager og klippet spidser osv så det er og forbliver pænt..

Anmeld

17. april 2012

mn

MariaE skriver:

Ja, totalt overfladisk spørgsmål,MEN,nu er jeg jo højgravid og har bestilt tid hos frisøren:-)

Se venligst bort fra de + 18 kg jeg render rundt med!!!!!

Er skisme bare i tvivl om hvad jeg skal gøre. For jeg har jo det her laaange fine lækre hår som alle misunder og siger det super lækkert.

Men jeg er jo bare vant til det og sætter det jo bare op i en hestehale fordi det er mega i vejen hvis det er løst generelt. Så det er tungt og svært at gøre noget med synes jeg. Trænger til noget andet, men IKKE helt kort, det vil min mand hade mig for:-)

Måske noget ala skulder længde??måske lige klippet eller måske etager hist og her??Har prøvet at vedhæfte 2 billeder af mit lange hår og 2 hvor jeg har prøvet at "forkorte" det.

Giv gerne jeres mening til kende piger, altid godt med lidt ideer udefra:-)

jeg tænker du skal have det et sted mellem den længde du har nu og skulder længde, så skal der etager i og så en eller anden form for pandehår, jeg tænker skråt pandehår vil være pænt til dig.

Anmeld

17. april 2012

Muffinmus

det er faktisk klippet i etager lige nu.....men ikke klippet siden juni sidste år, så etagerne er ikke så tydelige, men får bare ALTID den samme frits, etager i håret og så 4-5 cm af...kedeligt i længden synes jeg:-)

Og problemer er jo jeg VED jeg har flot hår, for elskede min mors hår og har været heldig at arve det fra hende, men derfor kan man jo godt selv blive træt af at kigge på sig selv og sit mega tunge garn.

Årg, er godt nok i tvivl om hvad filan jeg skal gøre.

Anmeld

17. april 2012

Zafir

Jeg fortryder det hvergang jeg får klippet kort hår. Så jeg gør det aldrig mere
Hvis jeg så skal råde dig, ville jeg lave farver og eller striber i dit hår, for at lave lidt mere spræl, hvis du er træt af at det er 'det samme'. Men du har rigtig pænt hår syntes jeg.

Anmeld

17. april 2012

L&V

MariaE skriver:

Ja, totalt overfladisk spørgsmål,MEN,nu er jeg jo højgravid og har bestilt tid hos frisøren:-)

Se venligst bort fra de + 18 kg jeg render rundt med!!!!!

Er skisme bare i tvivl om hvad jeg skal gøre. For jeg har jo det her laaange fine lækre hår som alle misunder og siger det super lækkert.

Men jeg er jo bare vant til det og sætter det jo bare op i en hestehale fordi det er mega i vejen hvis det er løst generelt. Så det er tungt og svært at gøre noget med synes jeg. Trænger til noget andet, men IKKE helt kort, det vil min mand hade mig for:-)

Måske noget ala skulder længde??måske lige klippet eller måske etager hist og her??Har prøvet at vedhæfte 2 billeder af mit lange hår og 2 hvor jeg har prøvet at "forkorte" det.

Giv gerne jeres mening til kende piger, altid godt med lidt ideer udefra:-)

Af med det du vil for det første få et meget friskere/ungt look, se tyndere ud i ansigtet(ikke at du er tyk) det markere bare bedre. Også er langthår bare kedeligt Så ny frisk sommer frisure til dig

Anmeld

17. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Gaia skriver:

Synes du skal bibeholde dit lange hår og så få klippet det i etager, så du får mere fylde for oven og tyndet ud fornede. Evt. Få lavet så man kan se pandehår. Altså hvor pandehåret er lidt kortere end det resterende..sådan at det er klippet skråt. 

tilslutter mig her

Anmeld

17. april 2012

emsaroto

GO FOR IT! hehe

Jeg er en af dem der tit gør sådan noget. lader håret blive lang og klipper det kort. 
har faktisk lige gjort det for 2 måneder siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2012

Muffinmus

ha ha, om jeg ser tyk ud i ansigtet, jo tak, det gør man vist når man har taget 18 kg på hen over 9 mdr:-)Men det kommer vel af igen som med de to andre, skal bare arbejdes lidt med det:-)

Ang farve må jeg vente, er jo gravid:-)Der er røde gamle striber i nu og lidt forskellige nuancer, men alt sammen gammelt jo.

Forstår ikke lige skråt pandehår?????min mand HADER piger med pandehår, men jeg vil da super gerne se et eksempel på det hvis nogen lige har et billede de kan finde af dem selv eller et model billede eller lign???

Anmeld

17. april 2012

sarahb

Så meget langt hår, virkelig flot, men i etager med den forreste etage ret kort. SUPER FLOT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.